Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Barnebøker uten bilder

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 16:10   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebøker uten bilder

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi blir anbefalt på skolen til å holde på med bøker med bilder til i alle fall opp til 10 år. Du får mange barnebøker hvor det er mindre skriftstørrelse og mere skrift på hver side som allikevel har et bilde på motsatt side eller under. Hvorfor i alle dager vil du ha vekk bildene?

På grunn av meg selv som barn. Jeg ba om å få slippe bildene fordi de ødela for bildene inni hodet mitt. Jeg tenker at det er godt at de kan få forestille seg hvordan ting ser ut fra tekst ikke bare fra bilde.

Og litt at det er så mange spennende bøker der ute som jeg vil at ungene mine skal ta del i. En del av det vi leser nå er ganske dårlig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.