Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 23:26   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Han ville helst hatt en slik om han kunne velge, tror jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:29   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

de fleste menn jeg kjenner vil helst ha en sånn tror jeg. Med et lite minikjøleskap med øl og cola rett ved siden av.

Gammel 19-10-10, 23:29   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

de fleste menn jeg kjenner vil helst ha en sånn tror jeg. Med et lite minikjøleskap med øl og cola rett ved siden av.

Snakk for deg selv. Min mann vil helst ha en Peel.

Gammel 19-10-10, 23:31   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Disse ser gode ut synes jeg og er ganske lekre i rett miljø (finnes i et utall farger og stoff/skinn)

Gammel 19-10-10, 23:34   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Jazz fra Ekornes.

Gammel 19-10-10, 23:30   #6
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, det er nivået før innleggelse.

Jeg er dårlig på kompromisser, men siden jeg vil bestemme tapet og ha inn mitt gamle piano innser jeg at det ikke akkurat blir Egget jeg blir sittende i fremover. Men det er tross alt en grense for alt.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:33   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Ja, det er nivået før innleggelse.

Jeg er dårlig på kompromisser, men siden jeg vil bestemme tapet og ha inn mitt gamle piano innser jeg at det ikke akkurat blir Egget jeg blir sittende i fremover. Men det er tross alt en grense for alt.

Kan du ikke la ham innrede gjestetoalettet etter sin smak, eller det minste barnerommet. Eller bygge på garasjen og sette stoeln hans der.

Gammel 19-10-10, 23:37   #8
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kan du ikke la ham innrede gjestetoalettet etter sin smak, eller det minste barnerommet. Eller bygge på garasjen og sette stoeln hans der.

ja lan han bygge tv-stue i garasjen - sånn som Doug hadde i kongen av Queens. Da kan han få recliner med flaskeholder i armlenet.

Gammel 19-10-10, 23:48   #9
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Vi bor på liten plass, så det er dessverre umulig å parkere monstrene et annet sted enn omtrent midt i stua.

mjk, jeg er faktisk enig i at de stolene kanskje kan passe inn i riktig type, om man først skal ha en sværing. Han var enig, bortsett fra at den ikke kan legges ned for middagshvil. Buhu.

Heldigvis var han faktisk også positiv til Jazz, og det var jo ikke verst. Har du peiling på pris, him? Finner det ikke på nettsidene.

Elinblu: sjøtt de føkk øpp!

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:59   #10
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis var han faktisk også positiv til Jazz, og det var jo ikke verst. Har du peiling på pris, him? Finner det ikke på nettsidene

Nei, jeg vet ikke prisen. Det er jo veldig god sittekomfort i stressless. Her er linken til Jazz på sidene til Ekornes. Kanskje du får tak i prisen ved velge trekk og størrelse (de kommer i to størrelser)? Kan uansett være greit å skjekke størrelsen.

Gammel 20-10-10, 00:07   #11
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Min mann vil helst ha en skikkelig stressless-mastodont, men jeg har nå gitt han lov til å kjøpe denne i grått stoff.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 09:42   #12
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Synnemormannen ønsket seg også en sånn monsterrecliner type amerikansk. For å gjøre en lang historie kort: Det ble Egget
Jeg sitter godt i den, mens mannen synes den egner seg mest som Elegant Innslag i Hjem.

Når så er sagt, så har vi Delta fra Brunstad også. De er nette, fine og veldig gode å sitte i.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.