Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk
Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.
Om dette stemmer er jeg feilinformert, men nå har jeg sendt en mail til hovedkontoret til Mikk-line for å spørre. Poster svaret i denne tråden. 
Emailen til Mikk-lines hovedkontor i Danmark kom i retur med feilmelding fra serveren, så jeg kontaktet det norske agenturet. Her er svaret:
Opprinnelig lagt inn av Mikk-lines norske agentur
Hei [navn].
Vi har vært ute for denne forklaringen [at Mikk-line har skiftet navn til Twins, min anm.] tidligere, men dette er helt feil.
Mikk-Line har vært noen sesonger uten norsk representant, og den tidligere representant har flyttet til Twins. Det er her noen butikker antagelig forsøker å gi uttrykk for at dette er samme merke. Det er det ikke.
Jeg representerer nå Mikk-Line i Norge og holder på og bygge opp distribusjonen pånytt. Vi har foreløpig ikke så mange butikker i Norge, men de vi har er meget godt fornøyd med produktene våre. Vi har bla vunnet ”best i Test” både i Danmark og Sverige. [...]
Jeg tok altså feil, og burde ha kvalitetssjekket informasjonen jeg hadde fått før jeg uttalte meg så sikkert. Beklager. 
(Jeg mener dog fortsatt at Twins-dressen vi har kjøpt til denne vintersesongen både er svært lik og virker å være av like god kvalitet som Mikk-line, som vi var veldig fornøyde med i fjor.)