Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg skal ta permanent!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 17:54   #21
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal ta permanent!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Spent, men jeg er redd håret ditt er for kort ennå, altså.

Jeg har faktisk to venninner om tok permanent her i fjor og de ble fine altså.

Hvorfor skulle det være for kort? Jeg har venninner som har tatt permanent med kortere hår enn det Nessie har på bildet over her.

Gammel 17-10-10, 18:02   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, dette betyr garantert at krøller er trendy igjen!!

(Fingergreing, skum og luft-tørk hjelper mot krus)

Gammel 17-10-10, 18:11   #23
Albertine
Passiv

Standard

Klart krøller er trendy! Jeg er særdeles moteriktig akkurat nå.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:12   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Denne krøllen var ganske fin synes jeg.
Noe mer krøll enn dette vil jeg ikke ha.

Med mindre det har skjedd noe helt nytt og revolusjonerende på permanentfronten, som jeg ikke har fått med meg (og det er ikke utenkelig), så er ikke dette krøller man får ved å ta permanent altså. Dette tror jeg ganske sikkert har involvert ruller, krølltang eller hva som nå er in på krøllefronten.

:hadde permanent permanent hele 80- og nesten halve 90-tallet:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:14   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frisøren min påstår at håret mitt ikke er for kort iallefall.
Men klart, jeg kan alltids vente til det blir langt, men har jeg tålmodighet? Næh.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:15   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvorfor skulle det være for kort? Jeg har venninner som har tatt permanent med kortere hår enn det Nessie har på bildet over her.

Mulignjeg er farget av 80-tallet, og sist jeg tok permanent, for jeg mener å huske at hår over skuldrene ble mer sau enn fint.

og klar krøller er in! Jeg som har jobbet mot krøllene mine et helt liv, leter nå etter produkter for å få de mer frem.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:33   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håret ditt er da ikke for kort.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:56   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei jeg tror ikke det altså.
Om jeg skal vente til jeg får rygglangt så kommer jeg jo meg sikkert aldri dit.

Gammel 17-10-10, 19:22   #29
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle også få sånne krøller som på bildet over her, liksom. :bill. mrk. aldri mer permanent:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:27   #30
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spent, men jeg er redd håret ditt er for kort ennå, altså.

Jeg har faktisk to venninner om tok permanent her i fjor og de ble fine altså.

Jeg tenker det samme. Du kommer til å få veldig kort hår når du tar permanent på så kort hår.... Jeg ville ventet et år eller i alle fall 6 mnd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:32   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Et år?

Nei nei. Jeg har jo prata om dette i 1 år nå.

Jeg kjenner da mange flotte damer som har krøll i håret selv om det ikke er langt?
Jeg skal jo ikke ha krusekrøll!

Gammel 17-10-10, 19:33   #32
Albertine
Passiv

Standard

Er det nå jeg skal legge ut bilde av mine lekre, KORTE krøller?

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 20:24   #33
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan anbefale rettetang for å lage krøller. Jeg har stritt hår og har alltid drømt om krøller (hadde permanent hele 80-tallet). Men jeg vil ha store lokke-krøller, og det har jeg forstått som om man ikke får til med permanent.

Men jeg så Lyset da jeg var på en mall, og en fyr lagte flotte lokke-krøller med en rettetang. Da var jeg solgt. Varer lenge og vel gjør de også (i motsetning til krølltang-krøller). Og lett å bruke.

Men så finser jeg litt da, for jeg har to gode venner her, som begge bruker rettetang for å dra ut krøllene. Det er jo til å av når vi skal ut på fest, og jeg står der med rettehjernet og krøller, og de står og flater. Det er tydelivis noe i det at man aldri blir fornøyd, uansett.

Gammel 17-10-10, 20:55   #34
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener det kanskje er hakket for kort ettersom jeg har erfaring selv med å klippe håret når det er vått og frisøren som sier, oooops når det er tørt og luggen er hakket for kort.

Gammel 17-10-10, 20:57   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det de som frivillig får seg krøller? Jeg har tilbragt hele mitt liv med å mislike mine. :bidrar lite:

Gammel 17-10-10, 20:58   #36
Albertine
Passiv

Standard

Jeg elsker krøllene mine.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 21:00   #37
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

*abonnerer*

Gammel 17-10-10, 21:01   #38
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg liker mine, men irriterer meg over at de ikke ligner Agurke sine. Men nå har jeg kjøpt meg serum etter å ha lest i Kirsebær (?) sin krølletråd. Så får vi se. Men jeg innrømmer glatt ( ) at jeg ikke liker håret mitt når det er kortere enn det er nå. Ufattelig at jeg skulle bli over 30 før jeg skjønte at langt hår var tingen for mine vipper og bølger!

Gammel 17-10-10, 21:03   #39
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker mine, men irriterer meg over at de ikke ligner Agurke sine. Men nå har jeg kjøpt meg serum etter å ha lest i Kirsebær (?) sin krølletråd. Så får vi se. Men jeg innrømmer glatt ( ) at jeg ikke liker håret mitt når det er kortere enn det er nå. Ufattelig at jeg skulle bli over 30 før jeg skjønte at klangt hår var tingen for mine vipper!

Samme her. Jeg får "lykketrollsveis" når jeg har kort hår. Har altfor tykt hår til å kunne ha det kort. Krøllene lå pent kanskje 1 av 10 dager.

Nå skal jeg ha det langt. Går for "hulderlook" i stedet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 21:04   #40
Albertine
Passiv

Standard

Jeg bruker Motion Lotion fra Kevin Murphy for å holde mine krøller i sjakk. Fungerer utmerket. Jeg har veldig tykt hår.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.