Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 19:28   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bare for nysgjerrighetens skyld, hva får deg til å tro at vi ikke følger med? Og til å tro at vi ikke tar ting alvorlig? Bare fordi vi ikke gjør noe aktivt i tråder eller informerer åpent om hva vi gjør betyr ikke at vi ikke vet hva som foregår og håndterer ting.

Jeg håper og tror dere følger med, men synes kanskje man lar det gå LITT langt enkelte ganger før man griper inn og sier i fra.

Gammel 16-10-10, 19:32   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg håper og tror dere følger med, men synes kanskje man lar det gå LITT langt enkelte ganger før man griper inn og sier i fra.

Som i denne saken?

Gammel 16-10-10, 19:43   #3
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Som i denne saken?

For eksempel.

Gammel 16-10-10, 19:52   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For eksempel.

Ok, men du vet da overhodet ikke hvem av disse vi har vært i kontakt med, Skremmern sier jo at hun har vært i kontakt med forumledelsen. Og hva vi har gjort.

Eller mener du at "rødprikkestormen" på tilsammen 7 rødprikker mellom to brukere på 3 år hadde vært anledning til å stenge noen ute eller noe slikt?

Gammel 16-10-10, 19:59   #5
Elin

Elin sin avatar

Standard

Ok, men du vet da overhodet ikke hvem av disse vi har vært i kontakt med, Skremmern sier jo at hun har vært i kontakt med forumledelsen. Og hva vi har gjort.

Eller mener du at "rødprikkestormen" på tilsammen 7 rødprikker mellom to brukere på 3 år hadde vært anledning til å stenge noen ute eller noe slikt?

Nei, jeg har ikke nevnt utestenging pga. denne ene enkelstående sak mellom disse to brukerne. Helhetsbildet over tid bør vurderes når man går til det forholdsvis drastiske skritt å utestenge noen.

Gammel 16-10-10, 20:35   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viktig poeng som moderaratorer MÅ ta litt alvorligere enn pr. i dag. Greit nok med takhøyde, men at noen føler seg mobbet, er det ok?

Nå har Skilpadda og Esme sagt at det eksisterer ingen flere prikker.

Som i denne saken?

For eksempel.

Her skjønner jeg ikke hva du mener. Med bakgrunn i prikkeutvekslingen mellom meg og FF (vist i #146), har ingen gått for langt, så hvorfor bruke det som eksempel? Er det sånn at hvis noen roper ut om mobbing så er det uansett det, fordi det er en subjektiv oppfatning? Det eneste personlige som har blitt utvekslet mellom meg og FF, er det dere kan lese om i denne tråden. Det som skjedde andre steder og i andre tider gikk aldri på person meg bekjent, det oppsto blant annet uenigheter om hvordan man skal drive et forum, hvordan man best kan takle krangling brukerne imellom, hva som ville vært riktig prosedyre og den slags. Jeg har aldri møtt FF, jeg aner ikke hvem hun er.

Gammel 16-10-10, 20:37   #7
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nå har Skilpadda og Esme sagt at det eksisterer ingen flere prikker.

Her skjønner jeg ikke hva du mener. Med bakgrunn i prikkeutvekslingen mellom meg og FF (vist i #146), har ingen gått for langt, så hvorfor bruke det som eksempel? Er det sånn at hvis noen roper ut om mobbing så er det uansett det, fordi det er en subjektiv oppfatning? Det eneste personlige som har blitt utvekslet mellom meg og FF, er det dere kan lese om i denne tråden. Det som skjedde andre steder og i andre tider gikk aldri på person meg bekjent, det oppsto blant annet uenigheter om hvordan man skal drive et forum, hva som er riktig prosedyre og hvordan man best takler krangling brukerne imellom. Jeg har aldri møtt FF, jeg aner ikke hvem hun er.

Jeg kjenner overhodet ikke saken mellom dere, og avstår fra muligheten å kommentere. Jeg uttalte meg på generellt grunnlag.

Gammel 16-10-10, 19:33   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men poenget mitt er at det ikke nødvendigvis er så synlig at man har grepet inn, mye av jobben vi gjør synes ikke for medlemmene, det bare skjer. At det da tar litt tid før ting skjer er det mange årsaker til, omtrent like mange som det er tråder eller medlemmer på FP.

Gammel 16-10-10, 19:45   #9
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men poenget mitt er at det ikke nødvendigvis er så synlig at man har grepet inn, mye av jobben vi gjør synes ikke for medlemmene, det bare skjer. At det da tar litt tid før ting skjer er det mange årsaker til, omtrent like mange som det er tråder eller medlemmer på FP.

Det vet jeg. Har sittet nok i styrer og stell til at jeg vet alt om å jobbe i kulissene, og at ting ofte skjer uten at andre medlemmer nødvendigvis merker det man foretar seg. Det er bra om dere også jobber slik.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.