Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Godis i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 20:11   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godis i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jammen, hva er hysteri, da? På NM, til dømes, ble de fleste som talte for sukkerfrie barnehager kalt hysteriske, og så vidt jeg kan se så slenger du rundt deg med det uttrykket du også.

Vet ikke hvorfor du MÅ henge deg opp i at jeg bruker ordet hysteri.
Men for MEG blir det hysteri at foreldre ovefører sitt syn på både mat, sukker og feks slanking til sine barn. Og det ER noe jeg ser i min hverdag.
Da mener jeg at de har tippet over til hysteri, som de faktisk overfører til sine barn. Og det mener jeg veldig unødvendig.

Jeg vil gjerne slippe høre 5åringer uttale at de er bekymret for å legge på seg.

Jeg synes det er viktig at barnehager har fokus på godt og sunt kosthold. Men jeg synes det at de skal være sukkerFRI er litt i overkant. Men så finnes det tydeligvis ulike definisjoner innenfor det her og. Og om de i sukkerfrie barnehager erstatter vanlig saft med light produkter bærer det litt feil vei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.