|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"
Nåja, bra og bra. Jeg synes ikke hun prøvde så veldig.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Landsforeningen for overvektige hadde ikke lagt mye imellom da de valgte representant i panelet ihvertfall. Ellers kraftig imponert over de som hadde slanket seg, både de i salen og han vinkemannen i panelet.
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der ble jeg svært skuffet. Hadde forventet mere av Sofie Hexeberg. Hun har jo også erfart det å veie for mye. Hun var svært så anonym. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"Jeg skal ikke gå ut i et voldsomt KJ forsvar altså, men jeg synes det må være greit å anerkjenne at hun har noen poeng også, hvis man ser befolkningen under ett, og ikke bare enkeltindivider. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"Jeg er veldig enig med henne at det er farlig å distansere seg fra sin egen mulighet til faktisk å gjøre noe med det.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Jeg er enig i det du skriver her, men jeg vil ikke gi KJ æren for å hverken mene dette, si dette eller fremme dette. |
|
|
|
#7 |
|
Permakulturell
|
Jeg er ikke KJ-fan på noen som helst måte, men slik jeg har oppfattet hennes utspill er jo dette kjernen hun vil frem til. Det er derfor hun prøver å skille ordet fedme fra begrepet sykdom, for ved å anerkjenne fedme som sykdom har folk lett for å fraskrive seg ethvert ansvar ved nettopp å distansere seg fra muligheten. Det er i alle fall den essensen jeg har trukket ut. Men jeg ser jo bare med mine briller.
|
|
|
#8 |
|
guru advisor
|
Enig. |
|
|
|