|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"
Da jeg "spiste meg opp" sist var det på grunn av medisinering med kortison (det er en velkjent bivirkning at man kan bli veldig sulten) og da spiste jeg bare "vanlig" mat. Og det gikk fort! Nå er jo kanskje dette et særtilfelle fordi appetitten ble skjerpet på grunn av mat, men det er i alle fall mulig.
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Jeg benekter ikke at det er mulig, jeg tror bare det ikke er så problemfritt som flere av dere vil ha det til.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"På ett eller annet punkt kan man ikke lenger ha sex. Det gjør vondt å gå i trapper. Man får ikke tak i klær. Det er vondt å ligge i sengen fordi kroppen plages av tyngden. Man passer ikke inn i en stol eller i et flysete mer. |
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Du må bare bli sinna altså, men nå har jeg kost på meg nesten 30 kg faktisk i løpet av seks år, jeg var råtynn før det. Og nei jeg har ikke kost på meg 40 kg. Men du må nesten tro meg på at jeg som kjenner meg aller best vet at jeg kan godt kose på meg 10 kg til uten noe som helst problem. Og jeg kjenner flere som faktisk har kost på seg såpass, folk som jeg kjenner nok til at jeg tror dem når de ikke har spiseforstyrrelser eller noe svært problematisk forhold til mat.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|