|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Jeg vasker bort øyesminken i samme slengen som jeg bruker rens. Jeg renser huden først, så tar jeg øyepartiet til slutt. I mine øyne er øyesminkefjerner listet i boken for unødvendige produkter. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?
Hva slags mascara bruker du da, som går bort med vanlig ansiktsrens? Jeg har prøvd dette, men det fører bare til at mascaraen smører seg utover rundt øynene.
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat nå bruker jeg en rosa en fra Maybelline, men det funker fint med alle de andre (ikke rent få) merkene jeg har brukt også. Men jeg bruker ikke vannfast altså. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Hah! Jeg har fulgt ditt råd, og byttet mascara. Nå bruker jeg en jeg fikk med på kjøpet på Body Shop da jeg kjøpte noen andre greier. Den er helt super! Gir fine delte, lange (nok) vipper, smitter ikke av i løpet av dagen, og kan vaskes av sammen med resten av fjeset om kvelden.
|
|
|
#5 |
|
Vaklende
|
Jepp, denne tar alle typer mascara også. Jeg har forsøkt det meste, inkludert den fra Biotherm som er nevnt i tråden og basert på samme prinsipp, men ingen andre er så bra som Lancome sin. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|