|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Slå seg til rette? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?
Nå kjenner ikke jeg Floksa, men Skremmern er så smashing at hun ikke trenger føle seg truffet av den der. Jeg, derimot, skal passe på å vandre ordentlig lenge foran deg med den store magen min hvis jeg mot formodning skulle treffe deg på stranda en gang.
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg vandrer gjerne sammen med deg, Kasia.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Nå må du lese hva rine skriver da, Kasia-venn. Hun skriver at jeg har målbundet forumet, hun skriver ingenting om puppene til Skremmern. Min kommentar er rettet mot påstanden om at FP (eksemplifisert som Skremmer og Floksa) er målbundet, og jeg sier dermed at hun ikke må undervurdere dem. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Skremmern lar seg nok ikke målbinde så lett. Ikke Floksa heller, virker det som.
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg hadde delvis flaskebarn og det er null problem altså, for man ser i god tid når barnet begynner å bli lystent på mat. Smatter og sier eh eh, lenge før det begynner å gråte. Nå når jeg har ammebarn og mat tilgjengelig tvert så er jeg blitt mindre oppmerksom. Selv om jeg mener at det egentlig ikke er helt nødvendig at barnet skal trenge å vente til det gråter. Ikke at det er noe farlig at et spedbarn gråter litt, men man kan jo likegodt følge med litt.
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Disclaimer: jeg kjenner en som har Norgesrekord i flaksetilberedning. Var det under 30 sek. på bussen, tro?
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
| Trådverktøy | |