|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: It Gets Better; i lys av regnbueavatarene
Ja sånn oppfattet jeg det også (spesielt etter det Shute skrev) og ble litt ... Ja, jeg vet ikke. Jeg tror det ble litt misforståelser her. Vi har IKKE "krampaktige" samtaler om homofili! Grunnen til at vi har snakket endel om det hjemme er fordi eldste har spurt og gravd og vært nysgjerrig, for hun har hørt ditt og datt på skolen. Da har vi hatt samtaler om det, og det vil jeg ha med minsten også om han tar det opp.
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg mente ikke å ironisere over det du skrev, altså.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Ja, nettopp! Jeg er veldig var for å være krampaktig, sånn til vanlig og når jeg snakker med andre voksne, men i forhold til unger, uten den samme erfaringsbakgrunnen, så er jo ting annerledes. Jeg merker at jeg må tenke bevisst på å overvinne min egen motvilje mot å være overtydelig og si selvfølgeligheter - for for Poden er jo ikke disse tingene selvfølgelige, siden han aldri har hørt om dem. (Jeg overkompenserer antagelig litt, for han har allerede begynt å gjøre narr av meg når jeg sier at noe er "helt vanlig og helt greit, altså!".
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: It Gets Better; i lys av regnbueavatareneJeg synes det er helt flotters at man tar opp tema bevisst jeg, fordi ungene møter jo fordommene ute i samfunnet, selv i det tilfellet det ikke rammer dem selv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|