|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Jeg hadde godt kunnet funne på å kjøpe noe sånt. Jeg hater å amme offentlig, jeg hater å flashe puppen, jeg hater at babyen virrer med hodet og oppfører seg som at hun er på kafe og skal ha seg en liten sånn nipp innimellom og at puppen henger bar, så jeg bruker stort sett nøstebarnteppet jeg da sånn at det blir et slags telt, og babyen spiser bedre også, når det ikke er så mye forstyrrende rundt den.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Jeg har store pupper, men har egentlig ikke plages noe særlig av å amme offentlig. Jeg ammet der det passet meg, og skjulte herlighetene så godt jeg kunne med det jeg hadde tilgjengelig. Eller ikke i det hele tatt. De er ikke pupper lenger når de er "på jobb", da er det bare matstasjoner. Så klart, dette er jo et fint alternativ for dem som ikke føler det på samme måten som meg, og det er supert.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|