|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i mediaJeg synes pappalille tar feil i at pedofile straffes hardere enn andre. Det er som sagt vanlig at folk som er dømt blir omtalt med fullt navn.
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i media
Jeg er veldig i mot slik offentliggjøring. Hvorfor? Mannen har selvsagt gjort noe som er verdt å fordømme. Men denne fordømmingen har han også fått med 10 år i forvaring. Hva er meningen med forvaring? Jo, det skal sikre at den dømte får mulighet til å endre seg slik at han kan komme tilbake til samfunnet som en pro-sosial borger. Men er det mulig etter en slik offentliggjøring? Nei. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i mediaDet jeg spør om er hvorfor pedofile overgripere skal straffes hardere enn andre i form av å henges ut i ettertid. Altså etter at straffen er ferdigsonet. Jeg sier ikke noe sted at han skal skånes fordi han er pedofil, jeg sier faktisk at han bør regne med å navngis på lik linje med alle andre som blir dømt for det de er tiltalt for.
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic. Terry Pratchett Sist redigert av Pappalille : 09-10-10 kl 07:16. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sperret
![]() |
Er det Resaland sin oppgave? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sperret
![]() |
Ah, så kult! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tøff
|
Hun sa til meg, i forbindelse med at jeg leste gjennom denne oppgaven for henne, at om hun kunne hjelpe bare én i hele sin karriere ville det være verdt alt. Hun vet vel alt at hun har hjulpet deg, men jeg skal sannelig poengtere det for henne uansett. =)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|