Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ny avatar med regnbuetema

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 22:12   #201
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny avatar med regnbuetema

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg finner ikke noe bilde med Brett Anderson som er i regnbuefarger. Det er liksom bare med enfargede scenelys eller mangefargde bilder men ikke med regnbueffekt .
Uansett, utrolig bra initiativ som jeg gjerne skulle støttet, men desverre ikke har programvare ller kunnskap til å gjøre.
Men jeg er med dere i ånden, jaffal

Denne er da litt regnbuete, selv om det ikke er HAN:

Gammel 07-10-10, 22:17   #202
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Denne er da litt regnbuete, selv om det ikke er HAN:

Absolutt, det må jeg finne
Thnx

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:23   #203
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en rogfish.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:24   #204
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Aww! Skjønn du ble, torsk!

Gammel 07-10-10, 22:24   #205
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ingen som kan hjelpe meg? &

Hva trenger du hjelp til? *hjelpsom*

Gammel 07-10-10, 22:24   #206
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Jeg skvetter virkelig hver gang jeg poster et innlegg.

Gammel 07-10-10, 22:29   #207
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hva trenger du hjelp til? *hjelpsom*

Jeg skulle egentlig ha lagt til en regnbue på den vanlige avataren min.

Men nå fant jeg en Gaiaavatar med regnbuefarger som kan brukes til formålet.

Men jeg vil veldig gjerne ha regnbue til den vanlige avataren min hvis det er mulig.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Gaia.jpg (2,4 KB, 136 visninger)
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:44   #208
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hear, hear.
<--

Gammel 07-10-10, 22:46   #209
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Fikk invalide file jeg og.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:47   #210
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Puh.

Gammel 07-10-10, 22:48   #211
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg som var så fiiin

Sist redigert av Lenam : 30-07-12 kl 00:14.
Gammel 07-10-10, 22:48   #212
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Fikk invalide file jeg og.

Jeg også

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:50   #213
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Det er jo ikke noe rart, Lenam - den er jo aaalt for stor!

Gammel 07-10-10, 22:50   #214
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Fila altså.

Gammel 07-10-10, 22:51   #215
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Herregud, blond moment. Jeg må jo selvsagt forminske den.

Gammel 07-10-10, 22:53   #216
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For en fin sak!

Har alle sett det kjempeflotte initiativet til Dan Savage på Youtube? Tittelen er It Gets Better, og poenget er å ha muligheten til å fortelle unge homofile som sliter, det være seg med skole, familie, nærmiljø, kirke eller annet, at det blir faktisk bedre, så ikke ta livet av deg før du rekker å oppleve det.

Takk for tips, Skilpadda!

Har lagt ut linken på FB med tanke på alle tenåringene jeg har der. Jeg blir SÅ glad når jeg ser at noen har sparket i gang noe så bra.

Gammel 07-10-10, 22:55   #217
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg skulle egentlig ha lagt til en regnbue på den vanlige avataren min.

Men nå fant jeg en Gaiaavatar med regnbuefarger som kan brukes til formålet.

Men jeg vil veldig gjerne ha regnbue til den vanlige avataren min hvis det er mulig.

Prøvde, men det gikk ikke med mitt enkle program her. Må sikkert photoshop til. Beklager, var ikke så mye hjelp likevel.

Gammel 07-10-10, 22:57   #218
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er med jeg og.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 23:00   #219
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaia: Jeg er ikke flink i det hele tatt, og du bør kanskje få noen andre til å fikse denne. Men her er det hvertfall en regnbue på, selv om det kanskje ikke passet helt.

Vedlagte bilder
Filtype: png rainbow night copy copy.png (56,8 KB, 2 visninger)
Gammel 07-10-10, 23:15   #220
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Photoshopen min har tatt kveld, så om noen vil regnbuepynte meg blir jeg veldig glad.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.