|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Det jeg ser som problemet med Knausgård
Du kan jo ta en Knausgård og påstå at din lesningsevne er av ypperste kvalitet og gjør dårlig litteratur høyverdig?
|
|
|
#362 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg ser ikke på Skavlan, da. Der går min etiske grense. :snobb:
|
|
|
#363 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min også |
|
|
|
|
|
#364 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg bare dytter opp denne så Elinblu får se den og si sitt.
|
|
|
#365 |
|
intro
|
Heey, jeg har nok med å oppdatere meg på én 20-siderstråd om dagen!
|
|
|
|
#366 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sammenligner du Knausgård med Sandemo? |
|
|
|
|
|
#368 |
|
Fortynnet
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdNå hører jeg på radiodokumentaren med ekskona og jeg kan ihvertfall ikke helt skjønne at hun vil fremstå sånn som hun gjør der, med all sukkingen og hviskingen og pesingen. |
|
|
|
|
|
#369 |
|
intro
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg har ikke hørt dokumentaren. Hun har sikkert noen poenger, men jeg synes hun er omtalt med mye respekt og godhet i bøkene.
|
|
|
|
#371 |
|
Passiv
|
Jeg kan jo ikke avsløre andres privatliv for hvem jeg vil bare fordi jeg gjør det fint? |
|
|
|
#374 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg har akkurat ladet opp til Skavland med Tonjes dokumentar. Etter oppmerksomheten den har fått hadde jeg ventet meg en virkelig godbit, det er den ikke etter min oppfatning. |
|
|
|
|
|
#376 |
|
Passiv
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg sier ikke at han heksebrenner sin ekskone. Jeg sier at han kler henne naken og lar alle se henne uten klær. Og at man ikke kan gjøre det med folk uten at de syns det er greit. |
|
|
|
#377 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdDrar opp gammel tråd.
|
|
|
#378 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg synes den var kjedelig og langdryg i starten, men er glad jeg fullførte. Den tar seg opp når du blir "kjent" med personene. Det var faktisk trist når jeg var ferdig med siste boken. Det er mange meninger og ulike erfaringer om dette verket, men stå på en liten stund til før du avgjør hva du skal gjør.
|
|
|
|
#379 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdDet blir bedre, ja. |
|
|
|
|
|
#380 |
|
Passiv
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg ga opp et godt stykke ut i bok to, det hadde ikke endret seg til da. : og fargen på gulrøttene der de lå i kokevannet minnet meg om min barndoms selvbruningskrem og nå kom jeg i farten på en historie der noen andre enn jeg ble ydmyket så da tar jeg den før jeg begynner på grønnheten i brokkolien og brunheten i bæsjen til alkoholisert, nær slekt |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|