Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Venner som kommer på besøk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 22:02   #30
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Venner som kommer på besøk

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Som sagt, jeg har ikke noe erfaring med hvordan dette fungerer nå til dags, og har ikke gjort meg opp noen mening om hvordan jeg vil praktisere det heller.

Jeg synes ikke at noen skal stå utenfor, men jeg synes det må være lov at man ikke alltid vil være ubegrenset mange med på det man driver med. Med det mener jeg at jeg selvsagt ikke synes samme person skal ekskluderes fast, men at det bør være lov ikke å ville ha med flere så lenge denne bestemmelsen er uavhengig av hvem som dukker opp.

Da er vi uenige, jeg synes ikke det er ok å ekskludere, det er ikke slik det gjøres i denne klassen. Guttaboys er en stor gjeng og bytter på hvem de er mest med på et vis, men når tredjemann eller flere dukker opp, så er de med hverandre og jeg synes det blir feil av voksne da å gripe inn og bevisst ekskludere. Det sender feil signaler til barna.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.