Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har så lyst på denne, hjelp?! (Kristine Vikse)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 10:06   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Jeg har så lyst på denne, hjelp?! (Kristine Vikse)

Jeg sikler så veeeldig på denne: http://kristinevikse.wordpress.com/c...vourite-black/

Jeg trenger den i STØRRELSE M. De er utsolgt i den str på 2 av nettbutikkene jeg har funnet klærne på.

Her er en oversikt over butikker som selger merket: http://kristinevikse.wordpress.com/retailers/

Hvis noen er i nærheten en dag, og kommer over den. Kan dere rope ut? Det er mulig de har den på Malvik, men de visste ikke hva de hadde tatt inn enda. Og der er det litt kaos i butikken om dagen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:35   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har så lyst på denne, hjelp?! (Kristine Vikse)

Hvis du ringer Minime i Haugesund og spør om de har den, så kan jeg plukke den opp og sende den om du får tak i den der. Kanskje sender de den for deg også om du spør pent? Jeg mener at de har hennes klær der selv om den ikke står på listen. Skal sjekke litt jeg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:38   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant følgende på Kristine Vikses facebookside om noen andre som lurte på noe:

Sitat:

Ring MeMini shop i Haugesund tel 52714460. De kan sikkert bestille av oss fra lager og sende det til deg

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:42   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på Bebito i dag, kan se om de har den der.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:47   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Den var lekker!!

Gammel 02-10-10, 17:00   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg skal på Bebito i dag, kan se om de har den der.

Bebito har jeg vært innom, de tok inn kun kjolene.

Gammel 02-10-10, 17:01   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Busy: takk! Skal ringe over helga om jeg ikke finner den på Malvik iallefall

Gammel 02-10-10, 19:45   #8
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Bebito har jeg vært innom, de tok inn kun kjolene.

Ja, de hadde ikke så mye der.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 20:47   #9
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Den så jeg i en butikk på Steinkjer nettopp, på onsdag eller torsdag...Sjekket dessverre ikke størrelsen da...

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:04   #10
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

hva er prisen på herlig heten ?? og finnes den i noen nettbutikk?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:09   #11
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du kan ringe Lysthuset på Os, jeg kan plukke opp for deg der :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:10   #12
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Annas rom sender vel? Hvis de har den..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 10:32   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

hva er prisen på herlig heten ?? og finnes den i noen nettbutikk?

www.mortil3.no har den iallefall. Koster rundt tusen lappen.

Gammel 03-10-10, 12:29   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan sjekke i Lillestroem naar jeg er hjemme igjen!

Gammel 04-10-10, 16:56   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjøpte meg denne i dag.
Den er nyyydelig!

Gammel 04-10-10, 18:13   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! - den er virkelig nydelig!

Gammel 04-10-10, 18:36   #17
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Kristine handler jo hos meg hver eneste dag. Men i dag ble jeg jo sykemeldt. Men ring henne. hun er suuuperhyggelig og hjelpsom.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.