Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

I dag var det 13 grader

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 23:25   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag var det 13 grader

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg blir litt overrasket selv jeg når jeg henter vesla i bhg. Den siste uka har det vært vanvittig kaldt når vi har dratt til bhg, men ila kort tid har det blitt mildere ute da sola har skint godt. Når jeg har hentet henne har hun enten vært kledd i regndressen sin med tykk ullbukse og ullongs under i tillegg til tykk genser uten vanlig genser og ullbody, eller en overtrekksdress fra Name It med samme klær under som ramset opp over. Ullsokker i vinterskoene hennes la jeg også merke til at de hadde brukt, skoene er godt foret fra før. (Ecco Gore-tex). Jeg har begynt å svette på turen inn til bhg fra jobb (15 min gange) i dette været, ungene er i aktivitet i bhg, det kan da ikke være nødvendig med så mye klær på i dette været?

¨
Men hva gjør ullbuksa og ullsokkene i barnehagen i det hele tatt da? Bare dropp å ha det der. Jeg vet at det ikke bør være nødvendig, men jeg har resignert etter disse årene jeg altså. Hvis jeg må ha på noe ekstra på vei til barnehagen som jeg ikke mener skal brukes der, putter jeg det i en pose og pakker det vekk.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.