Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Om grått hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 15:43   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om grått hår

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg spør selvsagt fordi jeg har endel grå hår selv. Hovedsaklig er hårmanken fortsatt mørk blond, mot brun, men de grå stripene blir langsomt flere. Jeg har kort sveis og mener selv at jeg slett ikke trenger å farge håret for å se fresh og moderne ut. Faktisk ser jeg kulere ut nå enn før da jeg hadde langt hår og de grå hårene var færre, synes jeg. Men det er så mye snakk om denne fargingen, som om det er like selvfølgelig å skjule grått hår på hodet som å fjerne hår på leggene når man går med skjørt. Jeg er ikke der, kjenner jeg, men lurer på om jeg er helt utdatert. Personlig synes jeg det er mye stiligere med en fin frisyre ispedd noe grått, enn en tydelig farget hårmanke med tydelig ettervekst.

Enig!

(Men det er vel ikke meg du bør ha svar fra. )

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 15:49   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Enig!

(Men det er vel ikke meg du bør ha svar fra. )

Joda, du har jo mange av de samme verdiene i livet som jeg har, og siden jeg liker deg veldig godt så er meningen din absolutt representativ i statistikken.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 16:45   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Joda, du har jo mange av de samme verdiene i livet som jeg har, og siden jeg liker deg veldig godt så er meningen din absolutt representativ i statistikken.

Jeg tror ikke de grå stråene vil syns så godt på deg, gjør de det? Vil ikke åpenbart farget hår stikke seg mer frem?

Du skal jo føle deg komfortabel med utseendet ditt også, så mye farging kan kanskje bli i overkant? Jeg har iallfall følt at jeg har mistet meg selv litt de gangene frisøren har fått utfolde seg fritt med malepenselen.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.