|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden
![]() |
![]() |
#142 |
Rockesøster
|
Haha, fantastisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har strikket ferdig kjole til meg selv - på pinne 3. Nå ligger den til tørk.
![]() |
#146 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg var veldig flink til å passe på sofaen min i går.
![]() |
#147 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenI går var jeg husmorsflink og gjorde følgende:
![]() |
#148 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
FANTASTISKE barn du har! Kanskje de har hørt at julen er i full gang hos Plantasjen.
![]() |
#149 |
WF: BNBE
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært veldig flink de siste dagene, til tross for at lillebror har holdt spetakkel i timesvis flere netter på rad. I går bakte jeg rundstykker, lagde elleve porsjoner med pastasaus og var på barseltreff med god lunsj (medbrakt). I dag er jeg hjemme med sykt barn og har ryddet til den store gullmedaljen: soverommet er strøkent, og det samme er sovesofaen på lillebrors rom. Snuppas rom er ryddet, og alt tøyet som er for smått for henne er pakket sammen og skal gis bort til en venninne. Det samme med lillebrors garderobe. Ull- og vintertøy er fremme, og skotøy er klart. Jeg er i gang med vaskemaskin nr to, og har gjort klar til en til. Deilig start på uka!
![]() |
#150 |
Bare sær
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har avstemt en pyton reskontro, med ti forskjellige kundenumre hos Telenor smelt sammen i ett hos oss, med kreditnotaer fra ett nummer ført mot fakturaer fra et annet, med dobbeltføringer og feilføringer via utleggsrefusjoner, og med manglende innleveringer av fakturaer som burde vært ført, og dobbeltføringer av andre.
![]() |
#151 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært på sykehuset for å ta blodprøver for å se om de vil ha blodet mitt til blodbanken sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenI går kveld så fant jeg fram alle de tykke dressene til ungene, skikkelige vintersko, erstattet sommerhatter med vinterluer i garderobeskapet i gangen, tok ned de restene av sommersko som har fått stå til nå og ryddet de bort i kjelleren. Navnet dresser og sko og gjorde klart til levering i bhg med tynne dresser og overgangsstøvler. I tillegg til å vaske to maskiner, henge opp vått og brette sammen tørt. I dag får jeg vel ta en runde med merking av klær... Det som er igjen etter merking av åtti-og-noe plagg her forrige uke. Søndag er sjelden hviledag.....
![]() |
#153 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg stod ute i blåsten i går og fikk endelig malt ferdig 1.strøket på det fine gjerdet vårt. Fyttigrisen for et pes. Og i dag er jeg helt mørbanket og støl i armer og rygg...
![]() |
#155 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenHar vært så flink i det siste at jeg ikke har hatt tid til å skrive her!
![]() |
#156 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har visst laget fiskegrateng, fra bunnen av. Jeg håpet at jeg hadde en pose glutenfri Toro-hvitsaus bakerst i skapet, men det hadde jeg ikke. Fordelen med det er jo at jeg kan skryte av bragden, og at jeg kan servere barna fiskegrateng (som de garantert kommer til å dissekere for å kun få i seg Byggmester Bob-pastaen, men dem om det).
![]() |
#157 |
weird
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenAltså...
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Hahaha, jeg gir meg over! |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg var ute en tur i lunsjen i dag og i nærheten av en matbutikk. Jeg var tørst og hadde SÅ lyst på cola! Men jeg klarte å stå imot og fylte opp vannflasken min da jeg tilbake til jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har bestilt pizza hos pizzabakeren!
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|