|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om forumtone og takhøyde
Skulle jeg vært på rommet mitt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
godt brukt
|
Sv: Om forumtone og takhøydeBra tråd dette. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Om forumtone og takhøydeJeg synes det passer fint at vi tar en FP-diskusjon nå. Vi har vært her noen måneder og begynner å få "smaken" på stedet på godt og vondt.
Mye kan oppfattes støtende. Jeg har foreløpig ikke rapportert innlegg jeg helt klart synes har gått over grensen for personangrep i diskusjoner på FP. Nettopp på grunn av takhøyden, og at jeg har skjønt at advarsler og utkastelse ikke er "greia" her liksom. Forstår jeg det riktig dersom jeg tenker at jeg allikevel kan/bør rapportere ufinheter, men kun forvente at dere fra moderatorer/admin kanskje går inn og sier noen velvalgte ord i diskusjonen det er snakk om? Jeg tror også det er viktig å snakke om hva man kan forvente når man rapporterer. Og at man vet litt om hvordan rapporteringer taes i mot, kan man f.eks forvente en tilbakemelding om at rapporteringen er mottatt evt. vurdert?
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Da forstår du det ganske riktig.
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Så lenge du hinter til at du vet hvem jeg og andre er, så kan jeg ikke la det ligge. Du fremstår i beste fall som uærlig. Her sier du jo rett ut at du vet hvem jeg er, og litt senere i samme tråd sier du at du kom rett etter utmeldingene. Hvordan kan du si at jeg er en av dem som har gjort meg bemerket når jeg ikke var der da disse masseutmeldingene fant sted? Jeg var ikke på nett den perioden i det hele tatt. Jeg fikk ikke engang med meg at det var opprettet et nytt forum her før etter en stund. Det kan du se på medlemsnummeret mitt, hvis du ikke tror meg.
|
|
|
#10 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser ganske tydelig safrans poeng, det må jeg si. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jeg enig i. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ustabil
|
Jeg ser det ikke slik at jeg har "hintet" om noe som helst. Jeg har derimot sagt at jeg oppfattet at en del brukere på NM kom i konflikt med ledelsen på NM, og dermed gikk til masse-utmelding. Dette pågikk i den tiden da jeg kom inn på NM. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Akkurat dette synes jeg er viktig å "få ut til folket", for eksempel gjennom en av informasjonstådene på "Informasjon". Det er ingen hemmelighet at svært mange på dette forumet kommer fra NM, og der kom tilbakemeldingene på at rapporteringen var mottatt fort som fy. Her får man ingenting, og det er helt greit - så lenge man vet hvordan det fungerer. Det er ikke så rart at folk som Desembermamma her sier lever i "villfarelse", når man kanskje har en forventning om en tilbakemelding på at "saken er registrert" - og ikke får det:
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Ja, det har du nok rett i at kan være lurt. Foreløpig har de fleste fått tilbakemeldinger på at saken er registrert. Og endel har fått lange PM`er om hvordan vi vurderer saken og hvordan vi jobber, men er likevel snurt over at "det ikke skjer noe".
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|