Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Party! Fester du ofte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 14:19   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Grunnen til at jeg begynte å tenke på dette er fordi med FB ser man veldig lett hvem som er mye ute på livet i helgene. Folk på min alder som gjerne er ute hver helg, og at det er unntaksvis man har helt rolige helger. Har man det er det i alle fall lagt ut om det på FP, siden et tydeligvis er ekstraordinært.
Jeg reagerer faktisk litt på det. Selv om enkelte fortsatt er single og barnløse så tenker jeg at det er litt trist at man ikke har funnet andre arenaer å kose seg på, eller andre verdier i livet når man har nådd tredveårene, enn det å feste. Jeg kjenner jeg er veldig forbi det stadiet, og føler vel det er noe som hører tidlig tyveåre/tenårene til.

Jeg kjenner meg litt kjærring når jeg tenker sånn, men er jeg egentlig snerpete?

Gud bedre, jeg synes du er både snerpete, kjerring og aldri så lite fordomsfull!

Du går ut fra at de ikke har funnet andre arenaer å kose seg på. Du og du. Selv om man har det gøy og fester i helgene er det jo ikke dermed sagt man ikke gjør andre ting også.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.