|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#28 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenHorn med sjokkisfyll? Høres deilig ut.
![]() |
#29 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har i kveld skrevet i kalenderen på it's learning for alle timene fram til høstferien, noe som gir meg mindre å planlegge framover.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har gjort ferdig den nest siste julegaven og den siste kalendergaven
![]() |
#31 |
kamerat
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg slapper av etter å ha jobbet som et vilt dyr i dagevis.
![]() |
#32 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenÅ så herlig tråd akkurat passe for i dag. I dag har jeg nemlig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
guru advisor
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden
Å, sånne laget mamma til meg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg synes jeg var flink som lagde god middag i dag, helt spontant uten innkjøp av nye varer, fiks ferdig på en time:
![]() |
#36 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hæ? SÅ FLINK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mmm, nam. Gleder meg til oppskriften.
![]() |
#39 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg fikk endelig rota meg til en kiropraktor med nakken fra migrenehelvete, og det hjalp veldig.
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har lagt gulv i kjelleren. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|