Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 22:07   #481
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg håper dronningen vinner. Bill kan ta seg en bolle

Enig.

Gammel 13-09-10, 22:11   #482
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg håper dronningen vinner. Bill kan ta seg en bolle

Han fortjener ikke det engang.

Gammel 13-09-10, 22:13   #483
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Jeg liker ikke Bill mer

Gammel 13-09-10, 22:14   #484
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hæ? Bare jeg som ikke er skuffet?
Det er jo nesten ett år til neste episode, og jeg er glad det ikke var for mange cliffhengere jeg. De avsluttet med masse spennende de kan følge opp neste sesong jo.

Gammel 14-09-10, 08:26   #485
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var en dårlig sesongfinale.

1. Hva er det med Sam? Han skjøt broren sin! Er han blitt slem han nå da, liksom?

2. Tara da, hva skulle hun? Skulle hun ta livet av seg? Stikke av? Hun er kanskje ikke med neste sesong?

3. Lafayette - boring, boring, boring. Det ble jo ikke noe spennende ut av det.

4. Jason også, boring. Forsvant hun for alltid? Så nå skal han overta alle varpanterne?

5. At Bill angrep Dronningen må jo bety at han faktisk elsker Sookie, og ikke bare er ute etter blodet hennes. Ellers hadde han jo ikke trengt å prøve å drepe Dronningen.

Næsj, alt i alt er kjedelig avslutning. Det drepte hele sesongen for meg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 08:34   #486
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Monsen. Tara har virkelig den aller teiteste rollen, og skuespilleren har nok lite å jobbe med. Men det hjelper i grunnen lite på hvor irriterende dårlig hun spiller.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 08:54   #487
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Enig med Monsen. Tara har virkelig den aller teiteste rollen, og skuespilleren har nok lite å jobbe med. Men det hjelper i grunnen lite på hvor irriterende dårlig hun spiller.

Det er på tide at Tara dør.

Gammel 14-09-10, 09:01   #488
Katie
:)

Katie sin avatar

Katie er litt kul
Standard

Kanskje Sam bare skjøt broren sin litt i leggen? Han stakk jo tross alt av med alle pengene hans.

Jeg visste at det var noe "ekkelt" med Jesus, gikk bare og ventet på det. Han var for god til å være sann

Gammel 14-09-10, 09:05   #489
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Litt skuffet jeg også. Samtidig er det egentlig litt ok at ikke cliffhangerne var for mange og for nervepirrende, det er jo leenge til ny sesong. :hulk:

Mine tanker rundt ep'en og veien videre:
1. Jeg tror ikke Sam skyter broren sin, tipper han bommer med vilje (evt. skyter i beinet eller noe sånt). Så tar han seg av ham igjen, men denne gangen blir broren mer ydmyk og grei å ha med å gjøre. :spår:
2. Nå begynner jeg å bli rimelig lei av den dirrende underleppa til Tara. På tide at hun legger fortida bak seg og strammer seg litt opp snart, ellers kan hun gjerne ryke ut av hele serien for min del.
3. Bill var skikkelig kjip her, og nå mista jeg litt sansen for ham, gitt. Blir spennende å se om det fører Sookie og Eric nærmere hverandre og om det blir noe klinings der etterhvert. Det hadde vært veldig leit, gitt.
4. Lafayette og Jesus er såå søte sammen. Er spent på hva dette hekseriet dreier seg om.
5. Jason-storyen var kjedelig i dag. Da er jeg mer spent på om politisjefen hans snart tar seg en skvett vampisblod og blir Tøff&KulTM.

Eric var forøvrig hot-hot-HOT as usual. Selv dekket av sement.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 11:57   #490
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er på tide at Tara dør.

Denne serien bringer frem det verste i oss.

Jeg syns igrunnen det var helt greit jeg. Nå får vi se om de har vett på å gi Eric langt hår igjen til neste sesong så vi blir ferdige med denne lanovampyren. Også fikk vi kvittet oss med Bill. Bra bra. Og kongen fikk en fin avrunding. Alle ble klin gærne og det er greit nok det også.

Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:31   #491
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Fint dere er så flinke til å spoilertag'e for her er det nok mye jeg ikke skal lese. Fant episoden på TPB til slutt - den hadde særdeles få delere ift normalen og kom ikke fram på "manuelt søk". TB i kveld!

Gammel 14-09-10, 14:16   #492
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Nå har jeg og sett finalen, og er enig med dere andre som spoilertagget.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 21:14   #493
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor blir alle ville og gale av V når det kommer fra et glass og ikke når de drikker det rett fra en vampyr?

Gammel 14-09-10, 22:58   #494
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hmmmm

Gammel 15-09-10, 06:22   #495
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hvorfor blir alle ville og gale av V når det kommer fra et glass og ikke når de drikker det rett fra en vampyr?

Og de som drikker det rett fra vampyr som er teite - de blir gale da også.

Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 07:32   #496
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Kanskje det er forskjell på effekten når de drikker for å lege sår og skader ift. å bruke blodet for å bli "høy"? :gjetter:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:19   #497
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Så det har med innstillingen til de som drikker det å gjøre?

Gammel 15-09-10, 09:59   #498
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det så mange andre enn Sookie som drikker fersk V da? Kanskje hun tåler det bra? Eller, når jeg tenker meg om, ble ikke varulvdamen ganske gæren da hun drakk av Bill?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:02   #499
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Jo, varulvene ble ville. Men Lafayette drakk da av Eric?

Gammel 15-09-10, 10:02   #500
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Og han ble vill og gal først etter å ha fått V fra flaske.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.