|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?For å være tindrende ærlig synes jeg vel at det ser noe harry ut med forseggjorte pyntelys og dilleservietter, og har alltid fnist litt av sesongskifte av gardiner, puter og duker. Det blir så stæsjete og, eh, fasadekoselig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?
Dette får meg til å tenke på noko eg las for ei stund sida; At dagens unge har et ironisk forhold til alt som heiter orden og materielle ting i huset sitt. At det nesten har blitt trendy å ha det rotete og ikkje kunne bake kaker. Ikkje meint til deg aC, men eg berre kom på det no. Kanskje det er noko i det?
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?Gardiner har vi ikke. Lys i diverse varianter går det mye av. LøveMannen er flinkere enn meg til å huske å tenne lys. Til hverdags bruker vi tørkerull eller Ikea servietter, når vi har gjester liker jeg å dekke bordet med matchende servietter og lys og gjerne friske blomster. Dette er uansett ikke noen stor utgiftspost for oss. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hvor leste du det, i Kamille? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Det hadde vært strålende om det var trendy å ha det rotete!
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?Ja, det er faktisk litt viktig for meg. Tenner lys og legger på ekstra fine servietter når vi får gjester (det har vi flere ganger i uken) og når jeg kommer på det ellers. Jeg er glad i avskårne hvite blomster, og i vinterhalvåret kjøper jeg blomster minst en gang i uken. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|