Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 13:43   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Jeg bruker giftering, alliansering og et hjertekjede til hverdags.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 18:42   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg bruker giftering, alliansering og et hjertekjede til hverdags.

Eg har akkurat det same.

Gammel 12-09-10, 18:47   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg er hjemme flekker jeg av meg alt av bling. På jobb har jeg en enkel ring i hvitt gull, med en blå hjertestein på. Som regel et smykke, litt langt. Har et i sølv med hjerte på som jeg er veldig glad i. Liker også armbånd, men det blir ofte av det rimeligere slaget, som jeg bruker til jeg er lei av det. Øredobber bruker jeg veldig sjelden, egentlig.

Har nettopp kjøpt meg en klokke, etter tre år uten klokke. Øver meg på å bruke den, blir stort sett bare på jobb. Et Esprit-ur, med litt bling på, og hvit skinnreim. Lurer på å bytte ut reimen med en i stål.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.