|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
flisespikker
|
![]() Sv: Store barneflokker
Ja, du blir stort sett ignorert, gjør du ikke?
![]() |
#185 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Store barneflokkerDa var jeg igjenom og skal ta på meg ansvaret som barneskolelærer. Skrivefeil finner dere sikkert her (bare for å advare). |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er faktisk mitt inntrykk også.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
weird
![]() Sv: Store barneflokkerFra Kunnskapsløftet:
Det første punktet er jo interessant mtp. lekser.
Lekser som er avhengig av foreldrene skaper ulike muligheter.
(min utheving)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Passiv
|
Nå er det kanskje noe galt med meg, men den bloggen fra to-års-dagen synes JEG vitner om en mor som knytter ungen sin litt vel mye til seg - og som til og med ikke anerkjente det at guttungen hadde klart å klatre ut av senga selv? Og hva gjør hun med farens rolle når hun skriker opp på den måten? Nei, dette synes jeg faktisk ikke var noe godt eksempel. |
![]() |
![]() |
#194 |
Passiv
|
![]() Sv: Store barneflokkerVille bare si litt om dette med utdannelse og antall år mm. |
![]() |
![]() |
#195 |
weird
![]() Sv: Store barneflokkerNå ble jeg litt overrasket.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Ustabil
|
Jeg er enig i den grad dette er noe som tas opp direkte med skolen eller læreren, og sterkt uenig i den grad man boikotter og nekter å hjelpe ungene, og på den måte saboterer og setter ungene opp mot skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
flisespikker
|
![]() |
#198 |
navnet sjemmer ingen
Om du mener å tilrettelegge der skolen ikke har tid eller lyst, så synes jeg at det er helt stuerent. Og som lærer så mener jeg jo at jeg også er i stand til å ta meg av det pedagogiske løpet om jeg synes skolen ikke gir utfordrende nok oppgaver enkelte plasser.
Er det ikke flott med foreldre som tar ansvar da? Sist redigert av Chanett : 15-02-07 kl 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Store barneflokkerLeste litt av denne diskusjonen i går(tror jeg), men hadde ikke tid å svare. Ser at den har "utviklet" seg litt siden det ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|