Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forby røyking hjemme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 11:18   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forby røyking hjemme

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg er tilhenger av at røykeforbud innføres der alle mennesker ferdes. Om det er barn eller voksne. Det finnes jo også voksne som plages av røyk. Men jeg er også tilhenger av at man tilrettelegger for røykere med røykesoner. Så lenge det selges røyk er det ikke forbudt å røyke. Tusenfryd f.eks. er fullstendig røykefri, dvs. de som røyker går og gjemmer seg for å røyke, som igjen fører til at sneiper blir kastet på bakken. At man f.eks. har ett pittelite hjørne av parken hvor de som faktisk røyker kan gå å ta seg en blås m/askebeger tror jeg hadde gjort sneip-problematikken mindre.

Jeg er selv røyker, men jeg røyker aldri i nærheten av mine barn, i folkemendger eller i parker. Og jeg irriterer meg over respektløsheten til folk som røyker i den type sammenheng. Og jeg tar heller ikke med ungene inn ihus hvor folk røyker. Det er ikke lov til å røyke inne hos oss, selvom ungene er på 1 ukes ferie og vi har ett "festlig" lag.

Røykere er mennesker, så kan man diskutere om de er dumme mennesker, uvitende mennesker eller hva man måtte mene de er. Men de er like fullt mennesker og fortjener å bli behandlet som det og ikke spedalske kriminelle.

Men Fløyel! Hva har du imot lepra-pasienter da?

Men jeg er enig, det er jo helt vilt hvor ok det er å være direkte uforskammet med folk som røyker.

Gammel 10-09-10, 12:28   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forby røyking hjemme

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men Fløyel! Hva har du imot lepra-pasienter da?

Men jeg er enig, det er jo helt vilt hvor ok det er å være direkte uforskammet med folk som røyker.

Jupp. Men vi er jo så dumme at vi ikke forstår at noen er uforskammet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.