Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 21:26   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mannen min har fobi mot Tyrkia, etter å ha vært innom Tyrkia da vi var på cruise og opplevde diverse "overfall" fra fra selgere. Jeg har ikke vært i Side siden midten av nittitallet, jeg må si at jeg syntes det var fryktelig slitsomt med mas fra selgere den gangen iallefall. Jeg liker å shoppe, men jeg vil være i fred.

Jeg har også fobi mot Tyrkia, men har blitt litt mer positiv etter en prat med en kollega i dag. Hun nevnte bl.a. at det var kommet en ny lov (?) som forbyr innkasting til restauranter og butikker, og at det var blitt roligere der de siste par årene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.