Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdresser? Vil prøve noe annet enn Reima

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 11:38   #24
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en Reima

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Sist eg sjekka ut denne, var den stiv og tjukk. Der Reima super. Dressane er tynne og lette, mjuke og fleksible.
.

Det er nettopp derfor jeg har sluttet å kjøpe ReimaTec når storesøster begynte på skole, leken var rett og slett for røff for en ReimaTec. Den tålte ikke aketurer hvor ikke hele rumpa var plassert på akebrettet, og var det i tillegg litt grus i akebakken revnet den med en gang.

Friendsdressen er tjukk, men tåler utrolig mye. I tillegg har jeg opplevd den som helt vanntett og veldig varm. Når ungene begynner å bli store så er det ikke vanskelig å bevege seg i tykke dresser lenger- i hvert fall ikke på samme måte som for småbarn.

Si ifra hvordan KappAhl dressen er- jeg kjøpte en fra KappAhl som ekstradress for en del år tilbake, og den var 100% ubrukelig. Det var dog en annen modell enn den du hadde bilde av der, godt mulig det er helt andre dresser nå.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.