|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Raust utsagn fra Gro NylanderJeg synes virkelig det siste vi trenger er at folk som GN også legger press på kvinner til å bli slanke igjen raskt etter fødsel. Det er liksom nok av andre aktører i samfunnet som gjør både god business på dette og som gjør det til sitt levebrød å fortelle kvinner hvordan vi skal se ut.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 07-09-10 kl 15:17. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Raust utsagn fra Gro NylanderMen Lisa - hun prøver jp å gjøre det motsatte?!?!
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Raust utsagn fra Gro Nylander
Men hun sier jo det motsatte?
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Sier hun det motsatte når hun indikerer en 6 mnds grense, minst?
|
|
|
#5 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Er du dum eller gjør du deg dum? Du snur jo budskapet hennes fullstendig på hodet. Jaja, når du alltid tror at hun mener det motsatte av det hun faktisk gjør, er det ikke rart at du misliker henne. Det ville kanskje jeg også gjort dersom jeg konsekvent snudde alt hun sa på hodet.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Så lenge jeg klarer å underholde folk som deg er jeg fornøyd og klarer aldri å gi beng
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Raust utsagn fra Gro NylanderJeg syns jo forøvrig det er en fin ting å prøve å få kroppen sin tilbake i rimelig shape når det har gått en stund etter fødsel. Man MÅ ikke gå rundt med masse ekstra kilo resten av livet selv om man har født et barn. Det er jo forskjell på det og å forvente å ha supermodellfasong tre uker etter fødselen (eller seks måneder, for den saks skyld). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Men jeg er helt enig. Det er kjipt å bruke fødsel som unnskyldning for at man har blitt tjukk forever men det må da gå ann å ikke forvente eller forlange at kvinner skal bli slanke igjen så lenge de har babyer og ammer? Da er det litt unntakstilstand for kvinnekroppen mener jeg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|