Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Raust utsagn fra Gro Nylander

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 14:38   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Raust utsagn fra Gro Nylander

Jeg synes virkelig det siste vi trenger er at folk som GN også legger press på kvinner til å bli slanke igjen raskt etter fødsel. Det er liksom nok av andre aktører i samfunnet som gjør både god business på dette og som gjør det til sitt levebrød å fortelle kvinner hvordan vi skal se ut.

Så må jeg jo legge til at jeg egentlig gir helt beng i denne dama og hva hun sier men det er nå engang fryktelig morro når the usual suspects her inne sender røde prikker og blir rasende over at noen sier stygge ting om slike GodeMenneskerMedGodeHensikter **puke** som GN

Sist redigert av Lisa : 07-09-10 kl 15:17.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 14:43   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Lisa - hun prøver jp å gjøre det motsatte?!?!

(Syns du har en bakvendtdag nå. )

Gammel 07-09-10, 14:43   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes virkelig det siste vi trenger er at folk som GN også legger press på kvinner til å bli slanke igjen raskt etter fødsel.

Men hun sier jo det motsatte?

Gammel 07-09-10, 14:48   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men hun sier jo det motsatte?

Sier hun det motsatte når hun indikerer en 6 mnds grense, minst?

Gammel 07-09-10, 14:44   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes virkelig det siste vi trenger er at folk som GN også legger press på kvinner til å bli slanke igjen raskt etter fødsel. Det er liksom nok av andre aktører i samfunnet som gjør både god business på dette og som gjør det til sitt levebrød å fortelle kvinner hvordan vi skal se ut.

Er du dum eller gjør du deg dum? Du snur jo budskapet hennes fullstendig på hodet. Jaja, når du alltid tror at hun mener det motsatte av det hun faktisk gjør, er det ikke rart at du misliker henne. Det ville kanskje jeg også gjort dersom jeg konsekvent snudde alt hun sa på hodet.

Så må jeg jo legge til at jeg egentlig gir helt beng i denne dama og hva hun sier men det er nå engang fryktelig morro når the usual suspects her inne sender røde prikker og blir rasende over at noen sier stygge ting om slike GodeMenneskerMedGodeHennsiker **puke** som GN

Du framstår som veldig surmaget og bitter på henne selv om du gir beng. Jeg lurer på hvordan du er når du ikke gir beng.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 14:49   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Er du dum eller gjør du deg dum? Du snur jo budskapet hennes fullstendig på hodet. Jaja, når du alltid tror at hun mener det motsatte av det hun faktisk gjør, er det ikke rart at du misliker henne. Det ville kanskje jeg også gjort dersom jeg konsekvent snudde alt hun sa på hodet.

Du framstår som veldig surmaget og bitter på henne selv om du gir beng. Jeg lurer på hvordan du er når du ikke gir beng.

Så lenge jeg klarer å underholde folk som deg er jeg fornøyd og klarer aldri å gi beng

Gammel 07-09-10, 14:50   #7
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Så lenge jeg klarer å underholde folk som deg er jeg fornøyd og klarer aldri å gi beng

Flott. Du har underholdt mange i dag.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 14:54   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jo forøvrig det er en fin ting å prøve å få kroppen sin tilbake i rimelig shape når det har gått en stund etter fødsel. Man MÅ ikke gå rundt med masse ekstra kilo resten av livet selv om man har født et barn. Det er jo forskjell på det og å forvente å ha supermodellfasong tre uker etter fødselen (eller seks måneder, for den saks skyld).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 14:57   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns jo forøvrig det er en fin ting å prøve å få kroppen sin tilbake i rimelig shape når det har gått en stund etter fødsel. Man MÅ ikke gå rundt med masse ekstra kilo resten av livet selv om man har født et barn. Det er jo forskjell på det og å forvente å ha supermodellfasong tre uker etter fødselen (eller seks måneder, for den saks skyld).

Men jeg er helt enig. Det er kjipt å bruke fødsel som unnskyldning for at man har blitt tjukk forever men det må da gå ann å ikke forvente eller forlange at kvinner skal bli slanke igjen så lenge de har babyer og ammer? Da er det litt unntakstilstand for kvinnekroppen mener jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.