Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 09:13   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Jeg drikker heller nesten aldri alkohol. Folk syns vel jeg er kjedelig, men who cares?

Jeg er ikke totalholden, og jeg liker alkohol. Men drikker det kanskje max 2-3 ganger i året.
Drikker forresten sjelden brus også. Her går det i vann, kaffe og te.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 09:23   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg drikker heller nesten aldri alkohol. Folk syns vel jeg er kjedelig, men who cares?

Jeg er ikke totalholden, og jeg liker alkohol. Men drikker det kanskje max 2-3 ganger i året.

Signerer

Jeg har ikke noe problemer med at folk spør hvorfor jeg ikke drikker, det som plager meg er at folk til stadighet skal omvenne meg og har som mål om å sjenke meg full .. DET finner jeg svært irriterende, for det viser at folk absolutt ikke respekterer mine valg.
Jeg er gjerne med på en fest, og tar meg en cider eller to, men jeg har tydeligvis et annet mål med festen enn mange andre. Jeg koser meg med det sosiale selskapt og kanskje god mat og noe moro å finne på. Mens mange andre har som mål om å bli fullest mulig, på kortest mulig tid .. Og det må jeg ærlig innrømme at jeg har problemer med å forstå.

Her hvor jeg bor, er det en veldig usunn drikke og festkultur. Det er bare rølpefyll som moro. Den biten hater jeg virkelig og går derfor heller å legger meg/forlater festen tidlig når jeg ser at enkelte begynner å komme på det nivået.

Dette er faktisk et tilbakevendende tema hjemme hos oss. Mannen er vokst opp her vi bor og rølpefylla er da sammen med hans kamerater. Han syns jeg er en kjiping som alltid er den første som drar fra fest. Og så blir han da irritert, fordi jeg kan tydligvis feste når vi er med mine venner eller kollegaer hvor ting ofte går i litt roligere former .. Han klarer bare ikke helt å se at promillenivået er problemet og ikke folkene.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
alkohol, avholdsfolk, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.