|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?
Neppe. Om Ryanair flyr dagen etter, så er nemlig ikke billetten din fra Ryanair fra dagen før gyldig lenger. Da må du kjøpe ny - og DET kan bli en dyr affære. Det spiller ingen rolle at det ikke er din feil. Sånn er Ryanair. Nå skal det sies at det ikke er så ofte de velger den varianten (stort sett bare dersom de har teknisk feil på et fly og at det flyet da står parkert), men det skjer, og det er skikkelig surt for de passasjerene det går utover.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Nei. Den koster som regel 49 spenn pluss avgifter selvom jeg må kjøpe en helt ny billett. Hele pointet med Ryanair er jo prisen. Og pluss avgift er fremdeles ikke dyrt. Jeg flyr London t/r for trehundre kroner - alle avgifter inkludert. Om jeg da må spandere 150 ekstra én av ti ganger så har jeg fortsatt spart store summer. |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neida, de koster ikke som regel 49,-... Les dagens VG så kan du selv se hva det koster å fly Ryanair til storbyer i Europa nå i høst. Ja, for all del Ryanair er mye billigere enn SAS og Norwegian, men absolutt ikke noen 49,- nei.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Som jeg sa - 49 pluss avgifter. Totalt 300 tur-retur. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|