Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 15:28   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua

Poenget er da opplagt?

Ved noen anledninger benytter jeg meg av Ryanair, og velger da å bruke noen av pengene mine på å finansiere et selskap som ikke tillater at de ansatte organiserer seg. Og noen ganger velger jeg å reise med SAS, BA, KLM, og andre flyselskaper som har bedre rykte enn Ryanair. Det kommer helt ann på hvor jeg skal.

Og du velger Fairtradeprodukter (stort sett) hvis de er tilgjengelige. Og hvis du ikke gjør det, så er det sikkert fordi det passer seg best for deg der og da. Jeg tipper at du ikke har større skrupler med å velge et ikke- Fairtrademerket produkt av akkurat samme årsak som at jeg velger Ryanair i noen tilfeller.

Prinsippet blir noe av det samme.

Hensikten din var altså å bevise at jeg også har svin på skogen. Selv om jeg faktisk ikke har kritisert deg for å velge Ryanair.

Gammel 04-09-10, 15:32   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Poenget ditt var altså å bevise at jeg også har svin på skogen. Selv om jeg faktisk ikke har kritisert deg for å velge Ryanair.

Poenget mitt er at du faktisk quotet et svar jeg svarte Elin på, og jeg tok det som en insinuasjon på at jeg ikke handler etisk når jeg velger å fly med Ryanair. I mitt hode blir det kritikk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.