Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 21:48   #381
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Men for oss som ikkje er så viderekomne i nettverda, finns det gode ullstrømpisa i butikkar? Dokke veit, dei der firkanta boksene med klær inni som en kan betale i ei kasse for det en skal ha?

Gammel 02-09-10, 21:50   #382
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var skikkelig fin, Maxi! Den som kunne ha strikka.

Gammel 02-09-10, 22:00   #383
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg driver og lurer litt på denne:

Blir ikke helt komfortabel med de ermene, men liker kjolen. Tror jeg.

Jeg har den i mørk blå, og jeg den!

Gammel 02-09-10, 23:08   #384
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte ullstrømpebukser fra Janus forrige sesong.- de har holdt seg veldig godt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:17   #385
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Eller, aller helst denne:

Denne har jeg kjøpt! Nydelig blåfarge, og endelig har eneste OM-forhandler her i byen sørget for å ha str. 0 også etter at jeg har mast om det i åresvis. Nesten så jeg gleder meg til kalde dager!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:23   #386
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Selv om 1600 var svindyrt for den jakka er det ikke dermed sagt at man firer på kvalitet altså

(heller omvendt - garnet i den strikkejakka, hvertfall utgaven jeg har tafset på, er litt kløete, det er porøst og det er dårlig spunnet hvilket vil si at det nupper eltt. Jeg skulle heller lagd den jakka selv i et garn av bedre kvalitet. Og da ville jeg også betalt for garn av god kvalitet, som er dyrt). Det at det står OM på et plagg borger ikke nødvendigvis for god kvalitet.

Jeg har den OM-jakka dere snakker om i en lys beige farge, og den har jeg hatt i nøyaktig 2 år. Den er brukt masse og ser akkurat ut som ny. Garnet i min jakke er det ingenting å utsette på. Ikke en eneste nupp, enda jeg er kronisk nuppeproduserer. Vær dog klar over at akkurat denne modellen er ganske stor i str. i forhold til OM-klær ellers.

Sist redigert av Synnemor : 03-09-10 kl 00:29.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 04:52   #387
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wolford har ullstrømpiser, de har jeg tenkt å fylle opp med når det blir høst.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:03   #388
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på me&i homeparty i går og bestilte denne:

Den var veldig søt med den fine blonden nederst, og detaljene nederst på armen. De hadde masse fine barneklær også.

Gammel 03-09-10, 09:04   #389
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg driver og lurer litt på denne:

Blir ikke helt komfortabel med de ermene, men liker kjolen. Tror jeg.

Du kan jo alltids selge den da.. til meg...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:19   #390
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var også på Me&I-party her om dagen, og bestilte denne

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:03   #391
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men for oss som ikkje er så viderekomne i nettverda, finns det gode ullstrømpisa i butikkar? Dokke veit, dei der firkanta boksene med klær inni som en kan betale i ei kasse for det en skal ha?

Dere har ikke Sparkjøp i nærheten dere? De har jo en del synes jeg. Mulig Europris har også for alt jeg vet, de har fått en del ull nå. Ellers kjøper jeg en del hos Lindex jeg da, men det er nok ikke 100 % ull.
Noa Noa og?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:05   #392
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ellers kjøper jeg en del hos Lindex jeg da, men det er nok ikke 100 % ull.

Det bør det heller ikke være, for da slites det hull veldig fort.

Jeg følger med her - aldri mer fjær-og-bær ullstrømpis ihvertfall.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:14   #393
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det bør det heller ikke være, for da slites det hull veldig fort.

Jeg følger med her - aldri mer fjær-og-bær ullstrømpis ihvertfall.

De har iallefall 80 den på Lindex. Og jeg synes de funker bra.
Ellers kan man jo kjøpe ull longs, for ofte bruker man vel støvletter til? Kari Traa har jo noen gode

Gammel 03-09-10, 10:25   #394
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Her var det noen da.
http://www.ulliver.no/storefront.php?c1=3&c2=45

Gammel 03-09-10, 10:50   #395
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har disse på halv pris i str. 40 på Lille Vinkel (549,-) :klør i fingrene:
Jeg har de samme i blått og de er utrolig gode å gå i! Myk og fin såle, og jeg har fått flere komplimenter for hvor pene de er på. Hm... Kanskje jeg skal ignorere at det er sorte sko jeg trenger...? Tror de blir fine utover med en grov strømpebukse, sånne sko å skifte til på jobb

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:24   #396
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Kjøp du og så kjøpe eg av deg om du angre deg.

Gammel 03-09-10, 19:30   #397
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tussa: synes du skulle sjekket ut denne fra Chill.

Sist redigert av Nessie : 03-09-10 kl 20:34.
Gammel 03-09-10, 22:01   #398
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte denne i dag:

299,- er ikke akkurat noe å gråte av!

Og i dag falt jeg for disse:

De var superfine på! Passet meg perfekt, men koster 2000,- kroner.

Gammel 03-09-10, 22:54   #399
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det ER lov å unne seg et par tidløse og flotte støvletter en sjelden gang altså! De var veldig fine

Gammel 03-09-10, 22:54   #400
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lekre støvletter, Spoon. Fant du de på Stjørdal?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.