Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 14:30   #341
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg er på nippet til å bestille den Desigualkjolen vist gjentatte ganger her. Hvor lønner det seg å bestille fra tro? Har funnet den til 95 Euro på mode-by-teluna.com, men aner ikke om det er en bra pris. Synes vel det var rimelig grei pris i utgangspunktet altså.

Gammel 02-09-10, 15:03   #342
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg er på nippet til å bestille den Desigualkjolen vist gjentatte ganger her. Hvor lønner det seg å bestille fra tro? Har funnet den til 95 Euro på mode-by-teluna.com, men aner ikke om det er en bra pris. Synes vel det var rimelig grei pris i utgangspunktet altså.

Den røde er billigere på www.que-mepongo.com, men de har ikke den grå, så det spørs hvilken av dem du mener.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 15:04   #343
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg fikk denne i posten i dag. Den sitter som et skudd, men luktet svidd brun saus og kom uten lapp. Ser for meg at den har ligget på noens kjøkkenbenk en uke før den ble levert tilbake og sendt til meg. Noen som har opplevd noe lignende?
De hadde skrevet ned verdien på pakken da, så den gikk gjennom tollen.

Spør Maximilia - var det ikke hun som fikk en kjole med lukt?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 15:09   #344
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Den røde er billigere på www.que-mepongo.com, men de har ikke den grå, så det spørs hvilken av dem du mener.

Det var den grå jeg tenkte på ja. Den røde er også veldig fin, men ikke helt meg..

Gammel 02-09-10, 15:09   #345
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

De støvlettene over her...Lille vinkel sa du, men merket? Link?

Mine? www.lillevinkelsko.no se under støvletter, og velg Wonders.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 15:10   #346
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Æsj, det var litt guffent. Fra Boden altså? Har ikke bestilt noe derfra, så kan ikke svare deg. Var den grå eller lilla irl da..?

Fikk noe fra Lisen en gang som virkelig dunstet parfyme. Urk. Men de plaggene var med lappene på da.

Hvis det var Odd Molly, så stinker alle OM-plagg parfyme, har jeg skjønt. De stinket i alle fall også fra Linneas Hage.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 15:12   #347
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvis det var Odd Molly, så stinker alle OM-plagg parfyme, har jeg skjønt. De stinket i alle fall også fra Linneas Hage.

Ja, det var OM. Har ikke tenkt på det før, men den gangen var det virkelig ille.

Gammel 02-09-10, 15:26   #348
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Min er grønn, vet ikke om dette var riktig farge.

Deilig strikket tunika fra Line of Oslo. Med lommer, kjempefin!

Sist redigert av Teflona : 02-09-10 kl 16:18.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 15:47   #349
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg fikk denne i posten i dag. Den sitter som et skudd, men luktet svidd brun saus og kom uten lapp. Ser for meg at den har ligget på noens kjøkkenbenk en uke før den ble levert tilbake og sendt til meg. Noen som har opplevd noe lignende?
De hadde skrevet ned verdien på pakken da, så den gikk gjennom tollen.

Jeg fikk jo en silkekjole derfra i sommer som luktet skikkelig sterk svette. Jeg fikk ny, da. De bør kanskje skjerpe inn rutinene sine for retur, hvis det er sånn at folk bruker ting og leverer dem tilbake. Klage!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 16:14   #350
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant helt tilfeldig en veldig nyttig svart bukse i dag. På Kapp Ahl, en butikk jeg nesten aldri går inn i. Men jeg har lett etter en basic svart smal stretchbukse, gjerne med glidelås i siden, og denne her var helt ideell. Merket med Gold Magic Trousers, made for women with real curves. Smale ben med litt sømmer her og der, og akkurat passe høy i livet til at magen holder seg på et mest mulig usynlig nivå.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 17:17   #351
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg fikk jo en silkekjole derfra i sommer som luktet skikkelig sterk svette. Jeg fikk ny, da. De bør kanskje skjerpe inn rutinene sine for retur, hvis det er sånn at folk bruker ting og leverer dem tilbake. Klage!

Jeg prøvde jo meg på en spansk en med den kjolen jeg kjøpte av deg. Sendte en mail og hørte om jeg kunne bytte lengde. Fikk beskjed om å sende den inn. Det gjorde jeg 19.juni, og jeg har fortsatt ikke fått kjolen tilbake. De sier de ikke kan bytte når jeg ikke har kvittering. Og jeg sier at om det er sånn så må de jo sende kjolen tilbake til jeg. Men neida. Ingen kjole.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 17:19   #352
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk denne i posten i dag. Den satt som et skudd, og var utrolig god!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 17:19   #353
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

What?! Du må jo få den tilbake! Jeg skjønner forsåvidt at de ikke bytter uten kvittering, men du må jo få igjen den du sendte.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 17:20   #354
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

What?! Du må jo få den tilbake!

Jeg vet!
Jeg skjønner også at de ikke bytter. Og var forberedt på det da jeg tok en sjans, men de må jo seriøst sende den i retur. Kanskje de ikke finner den.

Dette sto i siste mail fra dem:

Thank you for your email.

I am sorry to tell you that we are unable to process your exchange without the till receipt, order reference number beginning with the letter ‘U’, or the full address of the person that purchased the original dress.

Due to the size of the business, we receive thousands of items into our warehouse every day. For this reason, we need to confirm the details of the original purchaser.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 17:58   #355
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg sendt en mail, så får vi se hva de svarer. Kjipt at slike ting skjer, og litt sløvt av Boden.

Jeg har også opplevd at det sitter parfymelukt (tøymykner) i tøyet fra Odd Molly, men ikke sterk, intens lukt.

Gammel 02-09-10, 18:00   #356
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Æsj, det var litt guffent. Fra Boden altså? Har ikke bestilt noe derfra, så kan ikke svare deg. Var den grå eller lilla irl da..?

Denne var brun med blomster. Den grålilla ( ) kommer ikke før om noen uker.

Gammel 02-09-10, 18:34   #357
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De har den i skjørte-utgaven både i grønt og grått hos poopooidoo.fr - der har jeg bestilt fra etpar ganger, kjapp og grei service. Men ingen kjole da...

Ellers hadde de disse fra Desigual (og mye mer) som jeg også synes var fine og litt roligere igjen:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 19:38   #358
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk denne i posten i dag. Den satt som et skudd, og var utrolig god!

Hvordan er den i størrelsen? Er den en vinterjakke eller høstjakke? Vurderer også den, men ser at den har en vannsøyle på 2000 mm.

Livebilder?

Gammel 02-09-10, 20:11   #359
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Og en sånn i 14 (42 antar jeg)

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 02-09-10, 20:21   #360
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Hvordan er den i størrelsen? Er den en vinterjakke eller høstjakke? Vurderer også den, men ser at den har en vannsøyle på 2000 mm.

Livebilder?

Jeg tror det er en høstjakke/allværsjakke. Jeg så en dame med en slik på t-banen av alle ting, hun hadde en i rødt. Den var veldig fin på! Det fine med den, synes jeg er at den minner mer om en god gammeldas anorak enn en sånn über-sporty fjell-jakke.

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.