|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kakemonster
|
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?
Forskjellen ligger jo i at det skjer når man er på jobb - mens man jobber. Om onkel Kåre drikker i arbeidstiden så er det et problem. Om kusine Beate jobber i barnehage, og tar seg en blås mens hun skifter bleie så er ikke det greit. Det betyr ikke at de ikke kan drikke eller røyke ellers, til andre tider, på andre steder.
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er det jo et problem hvis man er beruset på jobb, uansett hva slags jobb, og røykeloven forbyr å røyke inne mens man skifter bleie. Snus kan man gjøre rimelig usynlig (med liten pose) og plager ingen. Jeg synes det er så mange andre ting her i verden man kan reagere og klage på. Jeg får "snerpevibber" av dette her.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Det er alltid noe annet man kan reagere på i stedet. Dette er ikke kampsak nr 1 for meg. Jeg luftet spm fordi jeg kjente at det føltes litt ugreit å bli møtt av en ansatt med ei giga snusleppe daglig når jeg hentet barna. Men det er ikke sånn at jeg tar ut barna fra barnehagen liksom.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|