Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du vært i Alanya?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 10:39   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært i Alanya?

Slapp av, det går bra.
Jeg er ikke helt enig med Thula. Så lenge du ikke er veldig imøtekommende og flørtende i blikk og holdning, går det helt greit. Jeg innrømmer at jeg synes det er hyggeligere å gå å handle sammen med enten mann eller barn enn alene der, men det er ikke noe problem. Ut å spise, rusle rundt, gå på stranda osv er ingen problem i det hele tatt selv om du ikke har med mann. Svigermor har leilighet rett i nærheten av Alanya, så jeg har vært mye der. Hun pleier å dra ned alene, og liker seg kjempegodt. Bortsett fra de som jobber i basarene, er de aller fleste hyggelige og serviceinnstilte. I basarene er de litt slitsomme. Nå går jeg aldri ut (som i disko og om natta) når jeg er der, så hvordan folk er da vet jeg ikke. Men det skal vel ikke du heller når du er der med barna. Kos deg -du får det fint!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.