Sv: Hvordan steke pene hamburgere?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Forresten Inter, den parmesanosten du kom med sist, var den fra jobben? Går det an å kjøpe sånne store poser med ferdigrevet som koster under en million kroner? Jeg døde da den posen var slutt. Nå har jeg nettopp kjørt en svær parmesanost i food processoren (svigerfar hadde med seg fra Italia nylig), så jeg har et nytt lager i kjøleskapet, men dæven vi bruker mye parmesan altså.
Jepp det går an, det er bare å spørre. De fleste som har ost fra lorentzen kan bestille dem, da ber du om en kilospose med grana padano.
Prisen aner jeg ikke, kommer helt an på. Synd jeg ikke kom på det tidligere, så skulle jeg bestillt til innkjøpspris til deg via en av kontaktene mine før han sluttet.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Åjaa, det er jo vel endel mer vann i kjøttdeig enn karbonadedeig. Men karbonadedeig koster jo skjorta (2 pakker blir jo over en hundrings!) så da får jeg bruke det de gangene jeg MÅ ha pene burgere, og heller kjøttdeig de (fleste) gangene formen ikke betyr så mye, hehe.
Takk for alle tips!
Karbonadedeig ja, eller sånn butikk kvernet kjøttdeig uten salt og vann.
Du får 3 pakker karbonadedeig for 69 kr på feks obs. Kanskje mega og, det der sommertilbudgreiene miks 3 for 69, jeg hamstret, og så la gubben det i kjøleskapsskuffen i en pose og alt ble ødelagt.