|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Men det er vel sånn at det er ganske usannsynlig at snus ikke er helseskadelig, eller?
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?
Snus er neppe helsebringende, men i motsetning til resultater for røyking har jeg ikke sett noe forskning som overbeviser meg om at bruk av snus er veldig helseskadelig. De helseskadene man sannsynligvis øker risikoen for å pådra seg ved bruk av snus ser også ut til å være mindre alvorlige enn de man typisk forbinder med røyking. Det er, så vidt meg bekjent, ikke påvist noen sammenheng mellom bruk av snus og økt kreftrisiko, men det betyr naturligvis ikke at det ikke kan være en slik sammenheng. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?
Meg bekjent tar du feil, det er økt risiko for bl.a kreft i bukspyttkjertelen. Men for all del, jeg har det kun fra media. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tøff
|
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?De får snuse i pausene sine. Èn ting er at det stinker, det er så sin sak, men det hadde ikke vært greit å gå med en utent sigarett i munnviken, og ikke er det greit med snus.
|
|
|
#5 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Jeg synes ikke det er et problem og ville ikke ha reagert, annet enn at jeg ville ha tenkt litt: wow, det så jo pent ut
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|