Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 19:08   #261
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

@Karamell: denne hadde vært fin på deg tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:35   #262
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte disse:

Men nå var det grå støvletter jeg hadde lyst på da.

Gammel 24-08-10, 18:46   #263
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som vet hvilke nettbutikker som har en del Container-klær? Prøvde den nydelig kjole fra høstkolleksjonen deres nå i ettermiddag, men den var for stor. Tenkte å se om det kan finnes mindre størrelser andre steder.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:48   #264
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det noen som vet hvilke nettbutikker som har en del Container-klær? Prøvde den nydelig kjole fra høstkolleksjonen deres nå i ettermiddag, men den var for stor. Tenkte å se om det kan finnes mindre størrelser andre steder.

Jeg bestilte min fra www.madsogmille.dk

Har bestilt derfra to ganger, og trykker av for gave. Og da sender de den som om det er fra en person, ikke firma. Sluppet toll begge gangene.

Gammel 24-08-10, 18:48   #265
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ellers har de Container her da? Om du viser meg bilde av kjolen

Gammel 24-08-10, 19:04   #266
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg bestilte min fra www.madsogmille.dk

Takk for tips - har kikket der, men finner ikke kjolen. Det ser ikke ut til at de har tatt inn høstvarer hos Mads og Mille ennå. Den har ulike blomsterstoffer (i grønntoner - bombe) og en "sydd" omslagsskjæring. Her fant jeg den, og som jeg fryktet finnes visst ikke XS:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 19:09   #267
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie: jeg synes ikke den var så veldig fin jeg.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:04   #268
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:16   #269
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De har rotet til regningen min noe så grassalt. Sier først jeg skal betale én sum, og får nye regning på det dobbelte i posten. Og ingen av summene stemmer med det jeg faktisk skal betale.

Og rabatten for at eg handla for over 1000 kroner fekk eg aldri. Bestillinga kom i tre omgangar, og derfor tre rekningar. Da gjaldt ikkje rabatten. Nett som det er min feil at dei ikkje har alt på lager. Eg har ringt eit par gonger, men no har eg gitt opp, betalt rekningane og sverga på at eg aldri skal handle derfra igjen.

Men den kjolen der var irriterande fin.

Gammel 24-08-10, 20:20   #270
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvor? Hvor?

nordlys.mystore.no - det skjørtet som heter kameleon

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:23   #271
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De har rotet til regningen min noe så grassalt. Sier først jeg skal betale én sum, og får nye regning på det dobbelte i posten. Og ingen av summene stemmer med det jeg faktisk skal betale.

Send dem en mail og be om å få rett beløp oppgitt! Det bruker å funke..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:31   #272
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Og rabatten for at eg handla for over 1000 kroner fekk eg aldri. Bestillinga kom i tre omgangar, og derfor tre rekningar. Da gjaldt ikkje rabatten. Nett som det er min feil at dei ikkje har alt på lager. Eg har ringt eit par gonger, men no har eg gitt opp, betalt rekningane og sverga på at eg aldri skal handle derfra igjen.

Men den kjolen der var irriterande fin.

Det er jo bare tøys. Ta kontakt og be dem fikse det. De har gitt meg rabatten, jeg skjønner bare ikke hvordan de har regnet.

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Send dem en mail og be om å få rett beløp oppgitt! Det bruker å funke..

Må bare le litt. Har hatt ørten telefonrunder og mailer med dem. Forsøkt å ramse opp hva jeg faktisk har fått av varer, og hva de kostet, minus rabatter. Det synker foreløpig ikke inn. Men jeg gir meg selvsagt ikke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 01:18   #273
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal dra og prøve disse i morgen:

Sist redigert av Majsa : 25-08-10 kl 01:26.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 09:40   #274
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tror d\nesten det står navnet mitt på de, de var knallfine.

Gammel 25-08-10, 10:41   #275
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nessie: jeg synes ikke den var så veldig fin jeg.

Jeg tenkte mest på at snittet var fint til deg.

Gammel 25-08-10, 20:07   #276
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Denne likte jeg veldig godt:

Jeg har forøvrig veldig god erfaring med Didriksons, har hatt en del allværsjakker etc. derfra - fine produkter.

Hvor kan man finne jakker fra dette merket?

Gammel 25-08-10, 20:10   #277
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hvor kan man finne jakker fra dette merket?

Jeg bestilte min hos Sportsmann.
Mener også at MxSport har.

Gammel 25-08-10, 20:37   #278
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg bestilte min hos Sportsmann.
Mener også at MxSport har.

Tusen takk Nessie! Du er rene orakelet! Det du ikke vet om klær er ikke verdt å vite.

Gammel 26-08-10, 00:06   #279
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg et par sorte støvletter fra Nero Giardini (aldri hørt om merket før, fant dem tilfeldigvis i en liten by i Alsace. De er nesten like disse, men hælen er litt lavere og de har snøring bak. Veldig praktisk når man har fotballlegger...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:09   #280
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært innom OM- sine nettsider og sett gjennom høstkolleksjonen. Generelt sett passer ikke OM-klær så godt til min kropp, men det er i alle fall lov til å drømme. (Det er flere plagg som har et mer markert liv, ser det ut som, i stedet for det som faller rett ned over brystene og gjør at jeg ser særdeles gravid ut. )

Ååå! Den som hadde hatt kropp til denne!

(Fra høstkolleksjonen til OM)

Har lyst på denne:

Eller, aller helst denne:

Og så må jeg prøve denne i høst:

Fin (sminke)veske/clutch:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.