|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Standhaftig flekk. Hjelp!Har lykkes med å få slike tomatsausflekker bort ved å henge plagget ut i solen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Standhaftig flekk. Hjelp!Jeg har fått bort tomatsaus-flekker med Nylonvask. Fukt flekken med varmt vann og gni Nylonvasken inn i flekken. La plagget ligge litt og kjør på vanlig vaskeprogram på maskinen. Ved skikkelig gjenstridige flekker her jeg gjentatt prosessen. Lykke til!
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Standhaftig flekk. Hjelp!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Standhaftig flekk. Hjelp!Det som gallesåpe ikke tar har jeg enda til gode å se. Jeg er uhorvelig imponert over hva en såpe av naturlige ingredienser greier av flekkfjerning, altså! Jeg bruker det på alt fra rødvin og tomat til gul babybæsj.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|