|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarEt bilbatteri derimot - det skal du ikke salte badevannet med. |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarForøvrig er ikke problemet med et vekselsspenningsapparat som gir deg strøm nødvendigvis mengden effekt. Problemet er at strømmen er vekselspenning med en frekvens som lett roter til hjertet og kan sette en i flimmer. |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarDet er lov å misjonere litt også? |
![]() |
![]() |
#24 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarSmilefjes: Det betyr at jeg skal holde meg til min gamle ordning med å la en naken mann sitte på kanten av badekaret og lese høyt for meg mens jeg bader?
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarJa, det synes jeg. Men ikke la ham sitte på do med maskinen. Tenk på alle de kjipe bakteriene han drar ned i tastaturet som han så etterpå drar opp igjen derfra mens han sitter bøyd over kassa og spiser. |
![]() |
![]() |
#26 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farlig? iPad og badekar
Jepp. Det er ikke så farlig om en slik ramler nedi. Selv om man kan få opp hjerterytmen av sånt også.
![]() |
#28 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarAvsporer det som var i ferd med å bli en mye morsommere tråd med et prosaisk spørsmål: Er det farlig å bruke IPod i regnvær? Mannen min mente at den kunne kortslutte og at man kunne få strøm via headsettet til hodet? (Etter å ha lest svarene så langt i tråden føler jeg meg ganske sikker på at dette ikke er en relevant problemstilling, men jeg spør allikevel.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Forelska
|
Det verkar særs lite sannsynleg.
![]() |
![]() |
#30 |
This is normal!
|
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarIpad i badekaret? Ja.
Sist redigert av noen : 23-08-10 kl 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Fjellpiper
|
Så dumt. Jeg hadde begynt å tenke på om naken syngende mann som akkompagnement til joggeturene mine hadde vært noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarJeg kan ingenting om strøm og vann og alt det der. Men det jeg vet, er at det er rimelig skummelt å bli så avhengig av elektroniske duppeditter at man verken kan bade eller bæsje uten. Det er farlig, det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
heimføing
|
Hm, det er kanskje dette som kan få meg ut på joggings....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
can-jur
|
Når skal man ellers ha tid?
![]() |
![]() |
#36 |
Metallica!!
|
Jeg bruker ikke mye tid på do altså, i alle fall ikke så mye tid at jeg føler det er naturlig å dra med meg dupeditter dit. Jeg leser ikke heller på do altså, jeg har hørt rykter om at det finnes noen som gjør det og.
![]() |
#38 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarSukk og sukk. Jeg hadde naken mann i badekar, men alt jeg kunne tenke paa, var den i-Pad-en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Farlig? iPad og badekarJeg har verken badekar eller iPad. Har en naken mann innimellom da, men han får ikke lese for meg mens jeg er på do. Der går grensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|