Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 08:31   #1381
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Patsy: bare se bort fra prikken jeg sendte deg, jeg husket det allikevel nå.

Gammel 21-08-10, 12:12   #1382
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Patsy: bare se bort fra prikken jeg sendte deg, jeg husket det allikevel nå.

Ok.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 14:07   #1383
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Endelig ferdig med peanøttoppdraget! kan dere sende byggeting til skuret? jeg kan ikke det, kun når dere legger ut hva dere trenger slik at man kan trykke på det.

Gammel 21-08-10, 14:18   #1384
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Endelig ferdig med peanøttoppdraget! kan dere sende byggeting til skuret? jeg kan ikke det, kun når dere legger ut hva dere trenger slik at man kan trykke på det.

Du kan sende ønsker, til en og en. Og du kan sende ønske for hver eneste ting bortsett fra den du må ha 10 stykker av, den kan du legge ut som ønske på oppdateringssiden.
Vi får ikke sendt deg byggeting uten at du sender ønsker, det er ingen som har det alternativet på gibortlista si.

Gammel 21-08-10, 14:20   #1385
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Patsy: oj, jeg glemte meg ut og sendte bytte-request til deg på RC. Kom på at jeg jo måtte ta hensyn til verdien på varene når jeg byttet for å slippe request.

Gammel 21-08-10, 15:36   #1386
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Trodde ikke verdiene hadde noe å si. Det var nytt.
Ja. jeg er venn med Cammy.

Ok.
Jo jeg kan ikke bytte med deg uten request hvis jeg vil bytte til meg en vare som er mer verd enn den jeg tilbyr.

Gammel 21-08-10, 15:44   #1387
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Jeg er på tiggerundt for å bli ferdig med boden, men det går sakte.
Nå får jeg ikke lov til å tigger mer i dag. Om noen her har fått forespørsel så send til meg, er dere snille.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 15:56   #1388
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal inn å sende gaver og sånt nå.

Gammel 21-08-10, 16:03   #1389
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kunne sende ut vindu som vanlig gave i går og sendte til alle fra FP som jeg har som nabo (vet ikke om jeg har det, Patsy - men i så fall var det fra meg du fikk det, altså ). Nå er vinduet borte fra gavelista mi igjen, så det er mulig det var en glipp at den havnet der.

Gammel 21-08-10, 16:18   #1390
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Jeg tror ikke jeg har deg som nabo, Stompa.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:18   #1391
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes alle naboene er mye flinkere til å sende requests enn gaver!

Gammel 21-08-10, 16:19   #1392
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Helt enig, Tove. Det er noen jeg aldri får gaver fra, ser jeg.

Gammel 21-08-10, 16:21   #1393
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Helt enig, Tove. Det er noen jeg aldri får gaver fra, ser jeg.

Men du får requests, når det gjelder å få noe ferdig, ikke sant?

Gammel 21-08-10, 16:28   #1394
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg synes alle naboene er mye flinkere til å sende requests enn gaver!

Jeg sender gaver hver dag, og gir ved alle requests.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:35   #1395
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Nå mangler jeg bare to pegs, men jeg får ikke lagt de til ønskelisten min. Dumt man ikke kan få kjøpt for hestesko.

Tove, jeg syns dyrene dine har formert seg raskt.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:36   #1396
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg sender gaver nesten hver dag(det hender at jeg glemmer det av og til), og gir alltid på requests. Ja med mindre jeg sendte gaver før jeg fikk request da, da prøver jeg å spare på requesten slik at jeg kan gi den når jeg får lov å gi til den perosnen igjen.
Og ja, jeg har og lagt merke til at enkelte aldri gir gaver, bare requests samt aldri gir på requests heller.

Jeg har sendt hauger med requests i dag forresten, jeg fikk jo lov til å sende til samme person flere ganger, så dere som jeg husket navn på fikk *kremt* flere.

Gammel 21-08-10, 16:37   #1397
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Ja Tove, de dyrene dine formerer seg jammen kraftig.

Gammel 21-08-10, 16:38   #1398
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Jeg fikk også lov til å sende flere requests til samme person, og det går fint også. Tove sendte på alle, så det skal være mulig å sende flere gaver til samme person på en dag.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:40   #1399
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg fikk også lov til å sende flere requests til samme person, og det går fint også. Tove sendte på alle, så det skal være mulig å sende flere gaver til samme person på en dag.

Ikke hvis man får "hei jeg bygger et høsehus, kan du sende meg spiker, hammer, maling eller drill" requestsene.

Gammel 21-08-10, 16:40   #1400
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ikke hvis man får "hei jeg bygger et høsehus, kan du sende meg spiker, hammer, maling eller drill" requestsene.

Ja det stemmer, det går ikke.

Patsy er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.