|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Barndommens kosedyr, har du det ennå og er det med i sengen? | |||
| Ja, jeg har det og sover helst med det |
|
2 | 1,14% |
| Ja, jeg har det, men bruker det ikke aktivt, står på hylle, ligger i eske etc |
|
41 | 23,30% |
| Nei. |
|
132 | 75,00% |
| Dustepoll |
|
1 | 0,57% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Leser
|
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenNei, nei og NEI! Jeg har, på grunn av ungens samlemani på kosedyr, vært tvunget til å sove i seng med fluffy, blå, rosa, hårete skapninger med stirrende blikk. Det å våkne med en hale i munnen, en neseknapp i nakken de gangene var mer enn nok.
|
|
|
#62 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenJeg kjenner en lege som er avhengig av koseklut i senga.
|
|
|
|
#64 |
|
guru advisor
|
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengen
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenKan ikke huske å ha hatt noen kosebamse i senga noen gang |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenKosedyr er her begrenset til mannen.
|
|
|
#69 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenNei, det har ikke falt meg inn. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Fru Jacobsen
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenJeg husker ikke en gang å ha hatt bamse i sengen som liten- og langt mindre nå som voksen. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengen
|
|
|
|
#72 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenNei. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenMin kjæreste bamse fra barndommen sitter i en gyngestol på yngstebarnets rom. Det er nok 25 år siden den flyttet ut fra senga mi. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Søt og rar
|
Sv: En tredjedel av voksne briter tar med seg Teddy i sengenMin BrumBrum ligger hjemme hos foreldrene mine og venter på at barna mine skal komme på besøk. Det er nemlig den eneste måten han får kos på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|