Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alkohol når du er alene med barna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 23:18   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alkohol når du er alene med barna

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Du fleiper nå? Man kan da ta drosje eller man kan spørre naboer e.l.

Ja, egentlig.
Men på en måte ikke. JEg synes at EN av foreldrene burde være i stand til å kjøre. Til enhver tid.

Gammel 16-08-10, 23:23   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja, egentlig.
Men på en måte ikke. JEg synes at EN av foreldrene burde være i stand til å kjøre. Til enhver tid.

Så jeg, som er eneste sjåfør i familien, bør være helt avholdende til begge jentene er flyttet hjemmefra?

Og mannen og jeg, som fikk to barn uten å ha sertifikat noen av oss, er helt uansvarlige?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:23   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Så jeg, som er eneste sjåfør i familien, bør være helt avholdende til begge jentene er flyttet hjemmefra?

Og mannen og jeg, som fikk to barn uten å ha sertifikat noen av oss, er helt uansvarlige?

Jeg sa ingenting om uansvarlighet. Det legger du på deg selv.

Gammel 16-08-10, 23:25   #4
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, egentlig.

Hva hvis man ikke har bil da?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:28   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hva hvis man ikke har bil da?

Da burde man ikke ha barn.

Gammel 16-08-10, 23:30   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg liker også å tro det, men om jeg trodde det hadde stått om liv for en av mine nærmeste og det ikke var annen hjelp å få, så ser jeg ikke bort fra at jeg hadde brutt loven. Type vi er på hytta, mobiltelefonen virker ikke og noe virkelig alvorlig skjer et av barna. Jeg hadde prøvd ALT før jeg hadde gitt slipp på dem.

Det er slike tilfeller eg tenker på. Eg hadde ikkje tvilt et einaste sekund.

Gammel 16-08-10, 23:36   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Mener du virkelig dette Vimsen

Gammel 16-08-10, 23:36   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Mener du virkelig dette Vimsen

Hva tror du?

Gammel 16-08-10, 23:41   #9
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hva tror du?

Har jo lest hele tråden her, inkl dine innlegg og jeg er neimen ikke sikker.

Føler igrunn ikke at jeg kjenner deg så godt at jeg kan forstå om det er fleip eller fakta. Jeg hadde ikke spurt om jeg ikke lurte.

Gammel 16-08-10, 23:42   #10
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Ja, egentlig.

Nå har jeg vært alene med ungene i en uke. Uten lappen og uten bil, så sånn sett hadde det ikke hjulpet med lappen heller. Det er uansvarlig, det da? Mannen burde egentlig være hjemme til en hver tid, han, da?

Gammel 16-08-10, 23:43   #11
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Har jo lest hele tråden her, inkl dine innlegg og jeg er neimen ikke sikker.

Føler igrunn ikke at jeg kjenner deg så godt at jeg kan forstå om det er fleip eller fakta. Jeg hadde ikke spurt om jeg ikke lurte.

Hm. Interessant.

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Nå har jeg vært alene med ungene i en uke. Uten lappen og uten bil, så sånn sett hadde det ikke hjulpet med lappen heller. Det er uansvarlig, det da? Mannen burde egentlig være hjemme til en hver tid, han, da?

Nei, men jeg synes ikke du burde drikke alkohol.

Gammel 16-08-10, 23:45   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men jeg synes ikke du burde drikke alkohol.

Det har jeg heller ikke gjort, men hadde vi hatt en flaske hvitvin stående, skal du ikke se bort fra at jeg hadde tatt et lite glass etter at minstemann hadde fått kveldspuppen sin. Hadde det gjort noen forskjell?

Gammel 16-08-10, 23:43   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Huh?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:45   #14
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Huh?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.