Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!
Opprinnelig lagt inn av kristine, her.
Når jeg var tenåring måtte vi alltid shoppe bukser til meg på Carlings fordi mamma var så forelska i en som jobba der. Han hadde langt hår nemlig. Mamma var en godt gift kvinne på over 40, han var muligens 22. Det var litt pinlig.
Det kan jeg godt forstå, altså. 
Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.
Jeg vil på det varmeste anbefale å hande jeans i en fysisk butikk (altså ikke på nett) med godt utvalg og hos noen som har god peiling. La dem hjelpe deg å plukke forskjellige bukser, samt å se hva som kler deg. Om du ikke synes de er flinke eller du ikke får god hjelp så si at du ikke ble helt fornøyd med noen av buksene, og gå derfra uten å kjøpe. Jeg handler ofte på carlings, JC eller rene Levis-butikker. Drit i størrelsen, det er bare et tall, og det som er viktig er at du ikke kjøper noe som er for smått, da ser du bare feit ut. Jadda, det er skikkelig pes å prøve klær, men bit tennene sammen og tenk på hvor deilig det blir å ha noe som passer.
Ja, jeg vet. Jeg hater selvsagt ekstra mye å be om hjelp i butikk fordi jeg føler meg så totalt mislykka med kroppen min.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Damen som hjalp på Levi's outlet'en ute på Vestby hadde god oversikt over modellene. Jeg var faktisk litt imponert. 
*noterer*