Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lavkarbokaker?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 22:52   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hørtes digg ut, kan jeg få det litt mer presis? :innmedteskje:

Um, jeg lager dem bare etter hukommelsen. Det fine med disse er at jeg kjenner i alle fall ikke noe til denne litt kalde ettersmaken som sukrin kan ha, og som jeg har kjent i krem og i nøttebunn. Man tager to pakker philadelphia, ev også litt rømme, creme fraise eller det man har, og så blander jeg det med et egg. Osten varmer jeg litt i mikro, slik at den blir myk. Så har jeg i sukrin, ev litt sitron. Deretter heller jeg det i muffinsformene, og drysser kanel på. Stekes på 175 g i ca et kvarter.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.