Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolehjelp til høstbryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 13:49   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kjolehjelp til høstbryllup

Mannen takket i går ja til å være forlover i ett bryllup som skal være i slutten av september begynnelsen av oktober.
Det skal være i tinghuset.

Kjolehjelp trenger jeg, det er midt mellom sommerkjolene og de fine julekjolene.

Jeg er 162høy/lav bruker str 38 og er varm i fargene og har kort rødfarget hår.

Kunne tenke meg rød, grønn eller brun. Usikker på lengden. Bruden skal ikke ha lang tror jeg.

Gammel 04-08-10, 13:50   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolehjelp til høstbryllup

Den kjolen du la inn i canisas kjoletråd hadde iallefall en helt utrolig flott farge!

(og fin fasong, for den saks skyld)

Gammel 04-08-10, 13:51   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker denne

Den har egentlig en veldig fin pris så det er nesten bare å bestille.

Har sett på en veldig fin lang kjole fra Philosophy Blues, men finner ikke bilde. Den er fotsid, grønn og gul. Grønn på vnstre side og gul på høre eller noe. Halterneck.
Den er på salg til ca 1100, men jeg må sy fast stener for de har løsnet på halternecken.

Gammel 04-08-10, 13:59   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med noe slikt?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 14:05   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coast har jo utrolig mange pene kjoler da!

Gammel 04-08-10, 21:00   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Hørt om Thorvald Tåke?

Jeg stakk hue i skapet for jeg var sikker på at jeg hadd ett par penkjoler der. Og det stemte. Jeg har en etter Angelique og en Maggie Wonka etter Canisa. Og etter en samtale med bruden så kan jeg bruke begge. Så det blir kun nye sko på meg og så er jeg i boks.
Takk for hjelpen uansett

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.