Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når er man fattig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 13:57   #11
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Når er man fattig?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Veslemøya - du går fullstendig glipp av poenget. Det er ikke at byrået ditt var for dyrt det diskuteres. Det er det å i det hele tatt bruke et byrå - de fleste gjør dette helt selv. I verste fall betaler de noen av gutta på jobben en kasse øl eller noe for å lempe ned de tyngste tingene - resten ordner man på egen hånd i noen tilfeller med unntak av å leie en stor bil for selve kjøreturen.

Poenget mitt er at det ikke er så enkelt for alle å gjennomføre en flytting. Det er faktisk ikke alle som har så mange hjelpere som alle dere her i tråden her har. Og det trenger ikke å gå så lett med koordinering av salg av bolig og leie av ny bolig. Jeg er i den heldige situasjonen at jeg og alle barna får bo hos mine foreldre i en overgangsperiode. Vi har enda ikke fått solgt den gamle leiligheta vår som vi betaler 15 700 kr i mnd på. Men ja, vi har foreløpig råd til det siden vi er to voksne med full inntekt.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.